تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30177.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ دل Latitude 7400 با قابلیت تشخیص حضور کاربر معرفی شد

اگرچه در میان لپ تاپ های دل سری های XPS و Alienware توجه بیشتری را به خود جلب می کنند اما این کمپانی با معرفی محصولی جدید در پی ارتقای سری Latitude است. این لپ تاپ تبدیل پذیر ...

اگرچه در میان لپ تاپ های دل سری های XPS و Alienware توجه بیشتری را به خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جلب می کنند اما این کمپانی با معرفی محصولی جدید در پی ارتقای سری Latitude است.

این لپ تاپ تبدیل پذیر که Latitude 7400 نام دارد، برخلاف نسل های قبلی بیشتر شبیه یک مک بوک است تا رایانه ای سازمانی و از بدنه ای آلومینیومی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با گوشه های تراش خورده بهره می برد که وزن آن از ۱.۳ کیلوگرم فراتر نخواهد رفت. تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دستگاه به نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجهز شده که قابلیت شناسایی فرامین لمسی را دارد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از طریق فناوری Super Low Power به بهینه سازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مصرف انرژی کمک می کند. به لطف پیاده سازی عناصر طراحی سری XPS در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این دستگاه، حاشیه های نمایشگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نسبت به نسل قبل حدود ۲۵ درصد کاهش یافته است. یکی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قابلیت های جالب این محصول تشخیص حضور کاربر در برابر لپ تاپ و راه اندازی دوربین سازگار با ویندوز هلو است. از سوی دیگر با دور شدن کاربر Latitude 7400 به طور خودکار قفل می شود.

لپ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاپ تبدیل پذیر دل از پردازنده هشت هسته ای نسل هشتم اینتل، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR3 و دو ترابایت حافظه داخلی m.2 NVMe بهره می برد. در نسخه های سفارشی این لپ تاپ پشتیبانی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - LTE Cat 16 داخلی نیز در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفتیم Latitude 7400 از نظر طراحی بی شباهت به مک بوک نیست اما بر خلاف آن پورت های بسیاری را برای کاربران به همراه دارد که شامل دو درگاه USB A، دو USB C با امکان شارژ، HDMI و کارت خوان است. باتری ۷۸ وات ساعتی به لطف فناوری شارژ سریع به سرعت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آماده خدمت شده و به گفته دل تا ۲۴ ساعت توانایی شارژدهی خواهد داشت.

این دستگاه از اواخر سال جاری و با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر طرفای روستای میچکار مرزن اباد مرزن‌آباد تعمیر یخچال بلومبرگ KND3950-XD هم دارید
پاسخ: بله در روستای میچکار مرزن اباد شهر مرزن‌آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone