تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32817.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هشدار پژوهشگران در مورد آسیب پذیری های عمده امنیتی در گوشی های اندرویدی

طبق گزارشی که به تازگی نشریه وایرد به نقل از یک شرکت امنیتی به نام Kryptowire منتشر کرده گوشی هایی که توسط شرکت های ایسوس، اسنشال، ال جی و زد تی ای ساخته می شوند دارای ...

طبق گزارشی که به تازگی نشریه وایرد به نقل از یک شرکت امنیتی به نام Kryptowire منتشر کرده گوشی هایی که توسط شرکت های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - ایسوس، اسنشال، ال جی و زد تی ای ساخته می شوند دارای آسیب پذیری های امنیتی هستند. و این آسیب پذیری ها ظاهرا از کدهایی نشات می گیرند که شرکت ها برای بهینه سازی اندروید توسعه می دهند.

محققان شرکت Kryptowire طی بررسی های خود باگ هایی را در فرمور ۱۰ موبایل ارائه شده توسط اپراتورهای آمریکایی پیدا کردند که ظاهرا می توانند منجر به هر اتفاقی شوند؛ از منع دسترسی مالک یک موبایل به آن تا به دست آوردن کنترل میکروفن و بسیاری بخش های آن. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - با این حال اما اغلب حملاتی که محققان به آن اشاره نموده اند مستلزم آن هستند که کاربر برخی اپ های مخرب را دانلود نماید تا امکان بهره گیری از حفره های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - امنتی فراهم گردد.

طبق اعلام Kryptowire این آسیب پذیری های امنیتی از ماهیت باز اندروید ریشه می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - گیرد که به شرکت های شخص ثالث امکان میدهد کدهای سیستم عامل را دستکاری کنند و حتی نسخه های کاملا متفاوتی از اندروید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - بسازند.

بنابر گفته آنجلس استاورو مدیرعامل Kryptowire:

افراد زیادی در زنجیره تامین حضور دارند که دوست دارند بتوانند اپ های خود را به پوسته های اندروید اضافه کرده یا آنها را بهینه سازی کنند و حتی کد مختص به خود را بنویسند. این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - مساله نیز سطح حمله را افزایش داده و احتمال بروز خطاهای نرم افزاری را بالا می برد.

اما یکی از نمونه های این بدافزار در گوشی ذن فون وی لایو ایسوس پیدا شده. آنطور که وایرد گزارش داده آسیب پذیری های امنیتی کشف شده در این موبایل به قدری زیاد بوده که طبق اعلام Kryptowire امکان به دست گرفتن کنترل کامل آن توسط هکرها را فراهم می نموده (مواردی نظیر تهیه اسکرین شات، ضبط ویدیو از محتوای صفحه، خواندن پیام های متنی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - و حتی تغییرشان).

ایسوس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - مقابل اظهار داشته که به خوبی از نگرانی های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - امنیتی اخیر آگاه است و تلاش می کند تا آنها را حل نماید. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - در انتها اشاره کنیم که اسنشال، ال جی و زد تی ای همگی در پاسخ به مقاله وایرد اعلام کردند که تمام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خراسان استان خراسان - یا بخشی از باگ های اشاره شده را رفع کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone