تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13313.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دستاورد کارمندان سابق ایرباس: تاکسی عمودپرواز هیبریدی با آلایندگی کم و برد بلند

شرکتی فرانسوی که توسط کارمندان سابق ایرباس تأسیس شده، مدل مفهومی یک هواپیمای عمودپرواز هیبریدی با آلایندگی کم و برد بلند را ارائه کرد. شرکت فرانسوی Ascendance توسط چهار کارمند سابق ایرباس بنا نهاده شده ...

شرکتی فرانسوی که توسط کارمندان سابق ایرباس تأسیس شده، مدل مفهومی یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - هواپیمای عمودپرواز هیبریدی با آلایندگی کم و برد بلند را ارائه کرد.

شرکت فرانسوی Ascendance توسط چهار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - کارمند سابق ایرباس بنا نهاده شده که روی مدل مفهومی یک هواپیمای الکتریکی دو موتوره به نام E-Fan کار کرده‌اند. E-Fan سال ۲۰۱۵ به اولین هواپیمای برقی تبدیل شد که عرض کانال مانش را طی می‌کرد. این شرکت حالا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - در حال توسعه یک هواپیمای هیبریدی است که می‌تواند سفر طولانی‌تر و سبزتر با هواپیماهای عمودپرواز را به واقعیت تبدیل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان

Atea که تصویر آن را در بالا ملاحظه می‌کنید، اولین پروژه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت فرانسوی است. این هواپیما برخلاف اکثر هواپیماهای عمودپرواز با ظاهر فضایی و ناآشنا، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - بدنه‌ای T شکل و شبیه به هواپیماهای معمولی داشته و برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - نشست و برخاست - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - روی باند معمولی و هلی‌پدها کاربردی خواهد بود.

Atea برای پرواز عمودی از سه فن پنج پره استفاده می‌کند که دو تای آنها در بال‌ها و فن سوم در نزدیکی دماغه نصب شده است. در قسمت دماغه، مشابه دیگر هواپیماهای تک موتوره، یک موتور معمولی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - برای پرواز افقی تعبیه شده است. فن‌ها هیچ پوششی ندارند و این می‌تواند با ایجاد نیروی پسار روی مصرف انرژی هواپیما تأثیر منفی بگذارد. البته همانطور که پیشتر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - گفته شد، Atea یک هواپیمای هیبریدی بوده و برای تأمین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - انرژی فقط به باتری وابسته نخواهد بود، بنابراین بازدهی اهمیت کمتری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - پیدا می‌کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان
هواپیمای الکتریکی ایرباس E-Fan با حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به اولین هواپیمای برقی تبدیل شد که عرض کانال مانش را طی می‌کرد.

جزئیات موتورهای این هواپیما منتشر نشده، اما احتمالاً به یک موتور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - الکتریکی کوچک تا متوسط برای تأمین انرژی بالای نشست و برخاست عمودی و یک موتور شیمیایی کم مصرف برای افزایش برد و تأمین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر هرسین استان کردستان - نیروی ژنراتور مجهز شده است. Ascendance می‌گوید Atea در مقایسه با هلیکوپتر میزان انتشار کربن را ۵۰ الی ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

با اینکه ممکن است راهکار Ascendance طرفداران هواپیماهای عمودپرواز تمام الکتریک را ناامید کند، همچنان گامی مثبت به شمار رفته و ضمن کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، برای بکارگیری در سفرهای درون شهری مناسب خواهد بود. این شرکت نیز همانند دیگر شرکت‌ها امیدوار است تکنولوژی آنقدر پیشرفت کند که ساخت سیستم‌های تمام برقی یا هیدروژنی امکان پذیر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone