تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10338.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصویری از فضا که توسط مسافر ماموریت Inspiration4 با آیفون ۱۲ گرفته شده است

«جرد آیزاکمن» یکی از مسافران ماموریت Inspiration4 اسپیس ایکس، در سفر سه روزه خود به فضا، عکس‌های مختلفی با گوشی آیفون ۱۲ گرفته و حالا یکی از عکس‌های گرفته شده از ارتفاع ۵۷۵ کیلومتری زمین ...

«جرد آیزاکمن» یکی از مسافران ماموریت Inspiration4 اسپیس ایکس، در سفر سه روزه خود به فضا، عکس‌های مختلفی با گوشی آیفون ۱۲ گرفته و حالا یکی از عکس‌های گرفته شده از ارتفاع ۵۷۵ کیلومتری زمین را به اشتراک گذاشته شده که قدرت تصویربرداری این موبایل را نشان می‌دهد.

۲۵ شهریورماه، چهار شهروند عادی غیر فضانورد در ماموریت Inspiration4 اسپیس ایکس، سفر فضایی سه روزه خود را با موشک فالکون ۹ آغاز کردند. هدف از این ماموریت ایجاد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - دسترسی همگانی به فضا و فراهم‌سازی بستر انجام سفرهای شهروندی به خارج از کره زمین بود.

چهار شهروند عادی شامل «جرد آیزاکمن» ۳۸ ساله، موسس Shift4 Payments، «هیلی آرسنو» ۲۹ ساله، پزشکیار نجات‌یافته از بیماری سرطان، «کریس سمبروسکی» ۴۲ ساله، کارمند سابق نیروی هوایی آمریکا و «سیان پراکتر» ۵۱ ساله، استاد زمین‌شناسی می‌شوند.

مسافران - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - این سفر رویایی، بیش از ۷۰۰ عکس از زمین با دوربین حرفه‌ای نیکون گرفته‌اند که البته همه آنها را بعد از پایان ماموریت در فضای مجازی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - به اشتراک نگذاشته‌اند. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده عکس‌های بیشتری توسط فضانوردان غیرحرفه‌ای این سفر فضایی منتشر شود.

اما در این بین علاوه بر تصویربرداری با دوربین حرفه‌ای نیکون، یکی از مسافران این پرواز یعنی آیزاکمن، با گوشی آیفون ۱۲ خود نیز عکس‌هایی از فاصله ۵۷۵ کیلومتری زمین گرفته - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - که می‌تواند به خوبی قدرت دوربین گوشی‌ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اپل را نشان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - دهد. یکی از عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ۱۲ اکنون به اشتراک گذاشته شده است (تصویر اصلی مطلب). ایزاکمن تصویر را از قسمت گنبد شیشه‌ای فضاپیمای کرو دراگون گرفته و به اشتراک گذاشته است.

همچنین ایزاکمن، هنگام پرواز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بر فراز برزیل نیز ویدئویی را منتشر کرد که دوباره با آیفون ۱۲ گرفته شده بود. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، مسافران این ماموریت هیجان انگیز، عکس‌ها و ویدیوهای بیشتری را که با دوربین آیفون ۱۲ و دوربین حرفه‌ای نیکون گرفته‌اند، به اشتراک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone