تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20284.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید نمایشگرهای منعطف Visionox معرفی شد؛ قابلیت تا شدن به هر دو سمت

شیائومی می میکس آلفا یک گوشی مفهومی منحصر به فرد است که از یک نمایشگر متفاوت بهره می‌برد. «Visionox» که سازنده این پنل است، اکنون نسل دوم آن را معرفی کرده که به هر دو ...

شیائومی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - می میکس آلفا یک گوشی مفهومی منحصر به فرد است که از یک نمایشگر متفاوت بهره می‌برد. «Visionox» که سازنده این پنل است، اکنون نسل دوم آن را معرفی کرده که به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - هر دو سمت تا می‌شود.

نسل دوم این فناوری نمایشگر خمیده در مقایسه با نسل قبلی ساختار بهینه‌تری دارد، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - سازگارتر از گذشته است و همچنین میزان بازدهی آن برای تولید انبوه بهبود پیدا کرده. بر اساس پستی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - که در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده، Visionox موفق به ساخت یک پنل ۷.۹۲ اینچی منعطف با فناوری امولد شده که می‌توان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - آن را به سمت داخل یا خارج خم کرد.

تصویری از نمونه اولیه یک دستگاه با این فناوری جدید منتشر شده که می‌توان با باز کردن آن، به یک تبلت دسترسی پیدا کرد. کاربران برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی نمایشگر، می‌توانند آن را ببندند. اگر خواستار استفاده از آن به عنوان یک گوشی عادی باشید، می‌توانید آن را به سمت بیرون تا کنید تا به نصف نمایشگر دسترسی داشته باشید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان

Visionox اعلام کرده که شعاع - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - این پنل برای خم شدن به سمت داخل برابر با ۲.۸۵ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - میلی‌متر است و اگر به سمت بیرون تا شود، شعاع آن برابر با ۸ میلی‌متری خواهد بود. مکانیزم تاشدگی کاملا پیچیده است، با این حال می‌توان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - آن را به صورت عمده تولید کرد.

معرفی نمایشگر تاشوی بهتر نسبت به گذشته، به معنای تولید انبوه شیائومی می میکس آلفا نخواهد بود. این گوشی هوشمند همچنان به عنوان یک محصول مفهومی باقی می‌ماند. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنقر استان کردستان - دستگاه علاوه بر طراحی منحصر به فرد، به مشخصات فنی قدرتمندی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS3.0 نیز مجهز شده است.

با وجود اینکه شیائومی برنامه‌ای برای تولید انبوه این گوشی مفهومی ندارد، این احتمال وجود دارد که شرکت دیگری بدنبال عرضه یک محصول تجاری با فناوری جدید کمپانی Visionox باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone