تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35245.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای جدیدی از نوکیا ۵.۱ پلاس فاش شد؛ بازهم بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه

چندی پیش شرکت HMD Global که مجوز تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد، چند موبایل اقتصادی و میان رده تازه را به تولیداتش افزود. با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی فنلاندی هنوز ...

چندی پیش شرکت HMD Global که مجوز تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد، چند موبایل اقتصادی و میان رده تازه را به تولیداتش افزود. با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی فنلاندی هنوز هم قصد دارد موبایل‌ جدیدی به نام نوکیا ۵.۱ پلاس به بازار عرضه‌ کند. به همین دلیل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روند عرضه‌ موبایل‌های برند نوکیا به سوال بسیاری از رسانه‌ها و کاربران بدل شده‌ است.

بنابر شایعات موجود، HMD قصد دارد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که پس از عرضه‌ی نوکیا ۵ و ۵.۱، میان‌رده‌ی جدیدی عرضه خواهد کرد که از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد. البته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باید در نظر داشت که گوشی‌های میان رده اصولاً - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه ندارند. علاوه بر این، نوکیا ۵.۱ پلاس از یک بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برد. این موبایل ابعادی ۷۱.۹ در ۱۴۹.۵ میلیمتری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داشته و ۸ میلیمتر ضخامت دارد. ضمن اینکه شایعه شده گوشی یادشده از یک نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی به همراه چیپست مدیاتک هلیو P23 بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

چندی پیش نوکیا X6 رسما معرفی شد و مشخص شد که این میان رده، اولین موبایل برند یادشده خواهد بود که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. به همین دلیل HMD Global در وبسایت رسمی خود یک نظرخواهی برای عرضه‌ی جهانی نوکیا X6 انجام داد. در این نظر سنجی که بیش از ۸ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، مشخص شد که ۹۲ درصد از کاربران جهان علاقه دارند این گوشی به بازار کشورشان عرضه شود. به همین دلیل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ممکن است که این شرکت، عرضه جهانی را برای موبایل‌های بعدی‌اش یعنی نوکیا ۵.۱ پلاس در نظر بگیرد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نوکیا X6

با این حال با توجه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به گزاراشت بدست آمده، اگر کمپانی فنلاندی بخواهد موبایل هوشمندی نظیر نوکیا ۵.۱ پلاس به بازار جهانی عرضه کند، مسلماً در ابتدای شهریور ماه امسال، آن را معرفی خواهد کرد.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دشواری فرایند تعمیر آن می دهد

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone