🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18258.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شبیه‌ساز جدید مایکروسافت اپ‌های بیشتری را به ویندوز مبتنی بر ARM می‌آورد

مایکروسافت در حال توسعه شبیه ساز x64 برای ویندوز مبتنی بر پردازنده ARM است که امکان اجرای اپ‌های ۶۴ بیتی در این پلتفرم‌ را میسر می‌کند. در حال حاضر، دستگاه‌‌های ویندوزی مبتنی بر این معماری ...

مایکروسافت در حال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - توسعه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - شبیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - ساز x64 برای ویندوز مبتنی بر پردازنده ARM است که امکان اجرای اپ‌های ۶۴ بیتی در این پلتفرم‌ را میسر می‌کند.

در حال حاضر، دستگاه‌‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - ویندوزی مبتنی بر این معماری مانند «سرفیس پرو ایکس»، تنها می‌توانند اپلیکیشن‌های 32 و 64 بیتی ARM را در کنار اپلیکیشن‌های 32 بیتی x86 اجرا کنند که با کمک شبیه ساز جدید، این مشکل مرتفع خواهد شد.

بیشتر برنامه‌های دسکتاپ، از جمله «Adobe Creative Suite»، با x86 نسخه 64 بیت در دسترس هستند و بسیاری از این برنامه‌ها دیگر از فرمت 32 بیتی پشتیبانی‌ نمی‌کنند. درنتیجه دستگاه‌هایی مانند سرفیس پرو ایکس نمی‌توانند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - به چنین برنامه‌هایی دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - باشند.

شبیه ساز مایکروسافت، این امکان را دراختیار کاربران قرار می‌دهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - تا بتوانند تمامی برنامه‌های ویندوزی را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - روی ویندوز مبتنی بر ARM دریافت کنند. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - قرار است شبیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - ساز x64 در ماه نوامبر (‌آبان‌ماه) در اختیار تسترهای «ویندوز اینسایدر» قرار ‌گیرد و سال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - آینده میلادی نیز با بروزرسانی جدید، در اختیار سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان

مایکروسافت در وب‌سایت خود ضمن اشاره به شبیه ساز x64 ، اعلام کرد که بروزرسانی‌های جدیدی روی مروگر اج نیز انجام داده است. با بهبودهای جدید انجام شده، اج روی دستگاه‌های ARM سریعتر کار می‌کند و در میزان مصرف باتری دستگاه نیز صرفه جویی می‌شود.

اطلاعیه‌های جدید مایکروسافت در شرایطی منتشر می‌شود که شایعه‌هایی در مورد معرفی نسخه بروز رسانی شده سرفیس پرو ایکس در فصل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - پاییز مطرح می‌شود. به نظر می رسد دستگاهی با نام احتمالی «سرفیس پرو X2» مبتنی بر ARM ، با پردازنده SQ2 مایکروسافت رونمایی شود.

پیشتر مشخص نبود که واقعا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - مایکروسافت چه برنامه‌ای برای آینده پروژه ویندوز روی آرم در نظر گرفته است. شاید این پروژه تجربه خوبی برای ردموندی‌ها نبود ولی به نظر می‌رسد در نهایت تصمیم گرفته‌اند با کمک شبیه ساز x64 این مسایل را برطرف کنند.

باید ببینیم آیا شبیه ساز x64 می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - نیاز کاربران را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر خوانسار استان اصفهان - به درستی برطرف کند و پروژه ویندوز روی آرم مایکروسافت را به نقطه روشنی برساند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone