تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27361.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات ظاهری جستجوی گوگل، تصمیم‌ گیری برای انتخاب سایت‌ها را راحت‌تر می‌کند

گوگل ساعاتی پیش از جدیدترین تغییرات ظاهری اپلیکیشن جستجوی خود پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، در آینده‌ای نزدیک آیکون وب‌سایت‌ها به همراه نام‌شان نشان داده می‌شود؛ در گذشته لینک منبع با ...

گوگل ساعاتی پیش از جدیدترین تغییرات ظاهری اپلیکیشن جستجوی خود پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، در آینده‌ای نزدیک آیکون وب‌سایت‌ها به همراه نام‌شان نشان داده می‌شود؛ در گذشته لینک منبع با رنگ آبی به‌نمایش در می‌آمد و اسم سایت نیز با فونتی کوچک‌تر و سبز رنگ پایین آن قرار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - داشت.

با این کار گوگل برنامه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - دارد تا تمرکز بیشتری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - روی منبع خبرها بگذارد. نگرانی‌ها بابت خبرهای دروغین هنوز ادامه داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - و این تغییر ظاهری قدم رو‌به‌جلویی است تا کاربران در همان صفحه جستجو نام و آیکون منبع را با دقت بیشتری ببینند. از طرفی ظاهر جدید، برنامه را تعاملی‌تر کرده است.

حضور بیشتر عکس‌ها و برجسته‌کردن اطلاعات در خود صفحه جستجو نه تنها نمای بهتری به صفحه نتایج گوگل داده بلکه باعث شده این قسمت تعاملی‌تر بشود و کاربران بدون رفتن به صفحه جدیدی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنند. این تغییر جدید حتی روی نحوه نمایش تبلیغات هم اثر گذاشته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان
عکس سمت راست مربوط به نسخه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل است.

در نسخه کنونی کلمه Ad در یک جعبه سبز رنگ کوچک نمایش داده می‌شود اما حالا یک آیکون مشکی رنگ جایگزین شده است. اپلیکیشن جستجوی گوگل طی چند روز آینده این تغییرات را دریافت می‌کند و مدتی بعد نیز شاهد انتشار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - طراحی جدید برای نسخه دسکتاپ خواهیم بود.

با این تغییرات ظاهر جستجوی موبایل گوگل به فید اخبار شبیه‌تر می‌شود؛ بخشی که سایت‌ها و ناشرین پیرامون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خدابنده استان زنجان - یک موضوع خاص پست‌هایش را می‌فرستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone