تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35226.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

درگیری حقوقی اپل و کوالکام احتمالاً در 2018 پایان می یابد

اپل و کوالکام مدت ها است در زمینه پتنت ها با هم به اختلاف بر خورده اند. این دو کمپانی در 50 مورد، در 16 حوزه قضایی و در 6 کشور مختلف با یکدیگر در ...

اپل و کوالکام مدت ها است در زمینه پتنت ها با هم به اختلاف بر خورده اند. این دو کمپانی در 50 مورد، در 16 حوزه قضایی و در 6 کشور مختلف با یکدیگر در جدال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - هستند، ولی به نظر می رسد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - در سال جاری میلادی توافقی بین این دو حاصل شود.

اپل کوالکام را به شرایط ناعادلانه برای استفاده از چیپ ها و حق پتنت ها متهم کرده، در حالی که کوالکام نیز اپل را به نقض تعدادی از پتنت هایش متهم کرده است. با این حال تحلیلگری از خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که جلسات کلیدی در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - سه کشور آمریکا، آلمان و چین می تواند به دستیابی به توافقی زود هنگام منتهی شود.

بر اساس گزارشی که به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - تازگی منتشر شده اپل مبلغ 4.5 میلیارد دلار بابت قطعاتی که از آنها استفاده کرده و هزینه شان را نپرداخته، به کوالکام بدهکار است.

اپل ادعا کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - بود که قصد دارد کوالکام را به عنوان تأمین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - کننده چیپ مودم آیفون ها کنار بگذارد. پس از آن کوالکام در چین به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - دادگاه رفت و در پی متوقف کردن فروش آیفون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - ها در این کشور بود. کمیسیون تجارت بین الملل نیز قصد دارد اظهارات کوالکام در زمینه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - نقض 3 پتنت کوالکام توسط اپل را بررسی نماید. در نهایت ممکن است تصمیم گرفته شود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - که تمامی مدل های آیفون 7 که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - از چیپ های کوالکام استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمی کنند در چین توقیف شوند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان

دادگاه دیگری در آلمان نیز اظهارات مطرح شده در مورد شکایت کوالکام در پرونده ای دیگر را بررسی خواهد کرد. در این پرونده کوالکام مدعی شده که اپل در آیفون هایی که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر صومعه سرا استان گیلان - از چیپ های ساخت اینتل بهره برده اند، پتنت های آنها را نقض کرده است.

شرکت تولید کننده چیپ در پی آن است که فروش آیفون ها در آلمان را متوقف کند. با این حال هنوز تصمیم اولیه ای در راستای تحقق هدف کوالکام اتخاذ نشده است.

در حالی که بر اساس گزارش ها انتظار می رود که در برخی موارد و در نیمه دوم سال جاری توافق هایی در برخی زمینه ها حاصل شود، ولی کینه هایی که دو کمپانی برای یکدیگر ایجاد کرده اند موجب شده دستیابی به توافق مشکل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone