تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13584.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چطور با عکس یا ویدیو به پیام دایرکت اینستاگرام پاسخ دهیم؟

اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای پاسخگویی به دایرکت مسیج یا پیام‌های دایرکت در اختیار کاربرانش قرار داده که یکی از آن‌ها، استفاده از یک عکس یا ویدیو است. ما می‌خواهیم در این مطلب نحوه ریپلای ...

اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای پاسخگویی به دایرکت مسیج یا پیام‌های دایرکت در اختیار کاربرانش قرار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - داده که یکی از آن‌ها، استفاده از یک عکس یا ویدیو است. ما می‌خواهیم در این مطلب نحوه ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام با عکس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - و فیلم را به شما آموزش دهیم.

زمانی که دوستتان برایتان یک پیام خنده‌دار می‌فرستد، شاید بخواهید بجای ایموجی یا یک پیام متنی، ویدیوی خنده خودتان را بفرستید یا اینکه به سراغ تصویری از گالری گوشی‌تان بروید تا بهتر حس‌تان را بیان کنید.

برای یادگیری نحوه ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس یا فیلم، تا پایان این مقاله همراه دیجیاتو باشید.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام هرچند وقت یکبار قابلیت‌های جدیدی را برای کاربرانش معرفی می‌کند تا بیشتر و لذت‎‌بخش‌تر از آن استفاده کنند. یکی از بروزرسانی‌های این شبکه اجتماعی برای سال ۲۰۲۱، امکان پاسخ‌گویی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - به پیام‌ها با محتوای بصری است. بنابراین شما می‌توانید با یک عکس یا فیلم به پیام‌ها واکنش نشان دهید.

اینستاگرام برای برخی قابلیت‌های تعاملی پلتفرمش از اسنپ‌چت الهام می‌گیرد که درباره ویژگی پاسخ‌گویی به دایرکت مسیج با محتوای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - بصری هم صدق می‌کند. همانند اسنپ‌چت، این پیام‌ها می‌توانند موقت باشند و برای همیشه باقی نمانند. شما می‌توانید این پیام‌ها را به گونه‌ای ارسال کنید که پس از مدتی از بین بروند. اما چگونه می‌توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید؟

نحوه ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - یا ویدیو

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان

برای اینکه با یک عکس یا ویدیو به یک پیام دایرکت پاسخ دهید، می‌توانید یک محتوای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - جدید با دوربین گوشی‌تان بگیرید یا اینکه به سراغ گالری بروید و یک محتوا از داخل آن انتخاب کنید.

برای ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام با عکس یا ویدیو مراحل زیر را انجام دهید:

  • در پیام‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - دایرکت اینستاگرام، چت کاربری که می‌خواهید به آن پاسخ دهید را باز کنید.
  • برای ریپلای پیام دایرکت با عکس یا ویدیو، روی آیکون دوربین در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید و شروع به ضبط ویدیو کنید یا اینکه عکس بگیرید.
  • اگر می‌خواهید برای پاسخ عکسی از گالری گوشی‌تان بفرستید، روی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - آیکون تصویر در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
  • در پایین صفحه سه گزینه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - به چشم می‌خورد: تنها یکبار دیدن (View Once)، امکان ریپلای (Allow Replay) و نگه داشتن در چت (Keep in Chat). به صورت خودکار ریپلای روی Allow Replay تنظیم شده، اما اگر نمی‌خواهید دریافت‌کننده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - پس از مشاهده پیام شما، به آن پاسخ دهد، می‌توانید گزینه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - موردنظرتان را با لمس آن انتخاب کنید.

اگر به دنبال پاسخگویی به دوستان بیشتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - هستید، گزینه ارسال به دیگران (Send to others) را در سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ریپلای خود را دانلود کنید، روی آیکون حاوی فلش به سمت پایین در بالای صفحه ضربه بزنید. با اینکار، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - عکس یا ویدیو درون گوشی‌تان ذخیره می‌شود.

قابلیت‌های دیگر ریپلای بصری اینستاگرام

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان

قابلیت پاسخگویی بصری از عملکردی مشابه استوری‌های اینستاگرام بهره می‌برد که شامل تمام گزینه‌های خلاقانه رایج در استوری می‌شود. شما می‌توانید به آن فایل گیف، موسیقی، استیکر و موارد دیگر اضافه کنید.

برای افزودن متن به سلفی‌تان، روی نمایشگر ضربه زده و شروع به تایپ کنید، همانند زمانی که می‌خواهید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - یک استوری اینستاگرام را آپلود کنید. برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر، تنها کافیست به سمت بالا سوایپ کنید تا گزینه‌های مختلف را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - ببینید.

اینستاگرام با این ویژگی‌ها به شما اجازه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - می‌دهد بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و در حقیقت همانطور که در استوری‌ها با دیگران بطور عمومی تعامل دارید، در پیام‌های دایرکت هم با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - افراد ارتباط داشته باشید. این قابلیت‌ها به شما - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - اجازه می‌دهند که صمیمانه‌تر با دیگران برخورد کنید و تجربه لذت‌بخش‌تری از اینستاگرام داشته باشید.

با وجود تمام این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - مزایا، نباید فراموش کنیم که اینستاگرام دوباره یکی دیگر از ویژگی‌های اسنپ‌چت را قرض گرفته و در اختیار کاربرانش قرار داده. خود استوری اینستاگرام هم کپی‌برداری از استوری‌های اسنپ‌چت است که بعد از یک روز از بین می‌روند.

شبکه‌های اجتماعی روز‌به‌روز به قابلیت‌های بیشتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - برای برقراری ارتباط با افراد مجهز می‌شوند. با ورود اپ‌های جدید به بازار مانند تیک‌تاک، بازیگران اصلی و قدیمی چاره‌ای جز الهام گرفتن از آن‌ها ندارند که اینستاگرام هم در این زمینه سابقه طولانی دارند. برای مثال می‌توان به ریلز (Reels) اشاره کرد که تفاوتی با کاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - که تیک‌تاک انجام می‌دهد، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone