🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43237.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آپارات اکنون بیش از 10.5 میلیون ویدیو را در روز نمایش می دهد

آپارات که در حال حاضر عنوان پر بازدید ترین وب سایت ایرانی را در اختیار دارد، امروز اعلام کرد که از مرز 10.5 میلیون نمایش موفق ویدیو در روز گذشته است. طبق اطلاعاتی که از سوی ...

آپارات که در حال حاضر عنوان پر بازدید ترین وب سایت ایرانی را در اختیار دارد، امروز اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد که از مرز 10.5 میلیون نمایش موفق ویدیو در روز گذشته است. طبق اطلاعاتی که از سوی آپارات منتشر شده، این وب سایت در سال 2011 به طور میانگین 60 هزار نمایش موفق در روز داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

هم اکنون بیش از 21 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بازدید روزانه از این وب سایت صورت می گیرد و بالغ بر 63 میلیون دقیقه ویدیو از طریق آپارات به نمایش در می آید. این حجم بازدید از حدود 29 میلیون کاربر فعال ماهانه حاصل می شود.

به گفته آپارات، بیشترین بازدیدها به دسته ویدیوهای طنز تعلق دارد و با اختلاف ناچیز پس از آن، محتوای خبری بیشترین مخاطبین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به خود اختصاص داده است. دسته بندی های حوادث، موسیقی و ورزشی هم در رده های بعدی قرار دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

حجم بسیار زیادی از بازدید روزانه سایت آپارات، یعنی بالغ بر 76 درصد از طریق تلفن همراه انجام می شود. پس از آن کامپیوترهای دسکتاپ با حدود 16 درصد، دومین پلتفرم محبوب کاربران به شمار می روند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

وب سایت آپارات می گوید با این حجم از فعالیت، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا به امروز توانسته برای 1200 نفر از برنامه سازان کشور اشتغال زایی نماید.

گفتنیست آپارات در حال حاضر از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر رتبه بندی الکسا در کشورمان در رتبه دوم، و در سطح جهان در رتبه 185 قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone