🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43238.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر دفترچه راهنمای گلکسی اس ۸ اکتیو پیش از رونمایی رسمی

چند روزی است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون موبایل مقاوم «گلکسی اس 8 اکتیو» منتشر می شود و به لطف تصاویر موجود، از مشخصات فنی و ظاهری آن با خبر شده ایم. اما امروز ...

چند روزی است که اخبار و شایعات زیادی پیرامون موبایل مقاوم «گلکسی اس 8 اکتیو» منتشر می شود و به لطف تصاویر موجود، از مشخصات فنی و ظاهری آن با خبر شده ایم.

اما امروز تصاویر تازه ای منتشر شده که بر اساس ادعای منبع، مربوط به دفترچه راهنمای موبایل مورد بحث برای کارمندان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سامسونگ است. به همین دلیل حالا می توان با قاطعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گفت که گلکسی اس 8 اکتیو به زودی به بازار معرفی خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

همان طور که مشاهده می کنید، یکی از تصاویر به دستیار صوتی هوشمند سامسونگ «بیکسبی» اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داشته و دیگری نیز مشخصات مقاومتی و شاسی فلزی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دستگاه را توصیف می کند.

نسخه اکتیو اندکی بزرگ تر و سنگین تر از ورژن معمولی است

بر اساس اطلاعات قبلی، نسخه اکتیو اکثر قابلیت ها و توانمندی های ورژن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معمولی را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ارث برده اما در این میان شیشه تخت در پنل جلو، بدنه مقاوم تر و باتری 4000 میلی آمپری از جمله مهم ترین تفاوت ها میان این دو تلفن هوشمند هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جای خالی اندروید 7.1.1 در مشخصات اس 8 اکتیو حس می شود که احتمالاً با فاصله کمی پس از عرضه، به صورت آپدیت OTA به این اسمارت فون خواهد آمد. در ادامه می توانید تصاویر گلکسی اس 8 اکتیو را از زوایای مختلف مشاهده کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone