🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43239.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ترفند جدید محققین، تمام سیستم های تشخیص مبتنی بر AI را فریب می دهد

امروزه هوش مصنوعی به حدی رسیده که می تواند اشیاء موجود در یک تصویر، یا گفتار انسان را با دقت خوبی تشخیص دهد، با این حال الگوریتم های زیرساختی آن عملکردی متفاوت با مغز انسان ...

امروزه هوش مصنوعی به حدی رسیده که می تواند اشیاء موجود در یک تصویر، یا گفتار انسان را با دقت خوبی تشخیص دهد، با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - الگوریتم های زیرساختی آن عملکردی متفاوت با مغز انسان دارند و به همین دلیل، می توان آنها را فریب داد.

به تازگی گروهی از دانشمندان با همکاری تیم هوش مصنوعی فیسبوک، نشان داده اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با اعمال تغییرات جزئی در فایل های صوتی می توان تشخیص آنها را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای سیستم های AI ناممکن ساخت، در حالی که انسان همچنان صدایی عادی و طبیعی را می شنود.

فایل تغییر یافته برای انسان کاملاً طبیعیست، ولی ماشین را دچار مشکل می کند

در این روش، لایه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بی صدا از نویز وارد کلیپ صوتی می شود که الگوهای متمایز دیگر کلمات را بر اساس داده های شبکه عصبی در خود دارد. این الگوریتم که نام شعبده باز معروف آمریکایی یعنی «هودینی» (Houdini) را به خود گرفته، توانست تشخیص گفتار پیشرفته گوگل و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیگر سامانه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های مشابه را به طور کامل به هم بریزد، در حالی که هر دو کلیپ صوتی ارائه شده به سیستم از نظر انسان کاملاً - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشابه و درست بودند.

تیم مورد بحث این روش را روی دیگر الگوریتم های یادگیری ماشین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیز تست کرده و به نتایج مشابهی دست یافتند. مثلاً با دستکاری تصویر افراد، تشخیص حالت صحیح بدن توسط الگوریتم را ناممکن ساخته، یا علائم و نشانه های جاده را در سیستم رانندگی هوشمند به اشیاء غیرواقعی بدل سازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

کاربرد اصلی تست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های عجیب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فوق را می توان در ارزیابی توانایی الگوریتم های یادگیری ماشین در شرایط دشوار جستجو کرد، اما همواره امکان سوء استفاده هم وجود دارد. تمامی سامانه های تشخیص هوش مصنوعی با این روش فریب می خورند؛ مثلاً ماشین خودران ترافیک غیر واقعی را می بیند، یا اسپیکر هوشمند فرمان های ناصحیح را می شنود.

بخش بغرنج تر ماجرا آنجاست که ما واقعاً - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سازوکار درونی شبکه های عصبی مصنوعی عمیق را نمی دانیم و به همین دلیل، نمی توانیم بفهمیم چرا اختلالاتی در این حد جزئی، نتایجی چنین مخرب را به بار می آورند. بنابراین کشف راهکاری برای مقابله با آن هم بسیار دشوار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یگانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرگاه شما دور و بر بلوار هفت تیر سردشت اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در بلوار هفت تیر شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone