تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43853.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تلاش برای افزایش بازدید در یوتوب به مرگ پسری 22 ساله انجامید

یک دختر 19 ساله اهل ایالت مینه سوتای آمریکا، به جرم قتل دوست 22 ساله اش حین فیلمبرداری ویدیویی برای یوتوب، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. «مانولیزا پرز» پس از اینکه به سمت «پدرو رویز» شلیک ...

یک دختر 19 ساله اهل ایالت مینه سوتای آمریکا، به جرم قتل دوست 22 ساله اش حین فیلمبرداری ویدیویی برای یوتوب، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. «مانولیزا پرز» پس از اینکه به سمت «پدرو رویز» شلیک می کند، با اورژانس تماس می گیرد و یک شب بعد هم توسط - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پلیس دستگیر می شود.

اما ماجرا چه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بوده؟ این زوج آمریکایی در حال فیلمبرداری بودند و می خواستند ثابت کنند که یک کتاب می - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تواند جلوی عبور گلوله را گرفته و به بدن پدرو رویز برخورد نکند. رویز کتاب را در دست می گیرد و پرز نیز با تفنگ از فاصله 30 سانتی متری به او شلیک می کند.

پرز و رویز این ویدیو را برای کانال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یوتوب خود با نام La MonaLisa - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ضبط می کردند. در قسمت توضیحات این کانال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوشته شده «زندگی واقعی یک زوج جوان که اتفاقا والدینی نوجوان هستند.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

عمده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویدیوهای پیشین آن ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وی لاگ ها یا کارهای ساده ای است که با هم انجام داده اند، مثل خوردن یک فلفل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بسیار تند. در تاریخ 26 ژوئن، پرز توییت می کند که می خواهیم یکی از خطرناک ترین ویدیوها را ضبط کنیم که ایده آن را رویز داده است.

پدرو رویز در جریان این حادثه کشته شده اما در پاسخ به نگرانی های دیگر اعضای خانواده اش که می گفتند از تفنگ استفاده نکنید می گفت: «ما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازدیدکننده های بیشتری می خواهیم، می خواهیم معروف شویم.»

شوخی های نه چندان عاقلانه یوتوب قبلا هم جریان ساز شده بودند. معمولا افرادی هستند که می خواهند با تقلید از ویدیوهای دیگر نامی برای خود دست و پا کنند اما درگیر ماجراهای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این چنینی می شوند. پرز قرار است در دادگاه حاضر شود و ممکن است که حکم 10 سال زندان برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - او صادر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone