🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43236.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حفره امنیتی در چیپ های وای فای Broadcom و آسیب پذیری یک میلیارد موبایل

Nitay Artenstein از شرکت Exodus Intelligence یکی از حاضران در کنفرانس امنیتی Black Hat بود که جمعه گذشته در لاس وگاس برگزار گردید. وی در جریان این رویداد اعلام داشت چیپ های وای فای تولید شده توسط ...

Nitay Artenstein از شرکت Exodus Intelligence یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از حاضران در کنفرانس امنیتی Black Hat بود که جمعه گذشته در لاس وگاس برگزار گردید.

وی در جریان این رویداد اعلام داشت چیپ های وای فای تولید شده توسط شرکت Broadcom می توانند دست کم یک میلیارد موبایل موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در بازار (چه اندرویدی و چه مبتنی بر iOS) را به شکلی نامطلوب تحت تاثیر خود قرار دهند.

Artenstein برای اثبات گفته خود یک کد حمله را برای موبایل هایی ارسال نمود که در نزدیکی اش بودند. آن کد خواهان برقراری ارتباط با گجت های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هدف می شد. زمانی که دستگاه های بهره مند از چیپ وای فای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مدل BCM43xx شرکت مذکور دریافتش می کردند، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فرموری (Firmware) که کار کنترل چیپ را بر عهده دارد تحت تاثیر حمله دستخوش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تغییراتی می شود.

در ادامه چیپ بسته های مخربی را برای دیگر دستگاه های مجاور خود ارسال نموده و نوعی اثر دومینو شکل را ایجاد می کند. روی هم رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آنطور که این کارشناس امنیتی گفته حدودا یک میلیارد موبایل در برابر چنین حمله ای آسیب پذیر بودند که البته با آپدیت امنیتی که گوگل اوایل این ماه برای موبایل های اندرویدی ارسال کرد و به دنبال آن پچ اپل مشکل رفع شد.

Artenstein که نام Broadpwn را روی این کرم گذاشته در این باره می گوید:

حمله روی آیفون ۵ اپل و نسخه های بعدی این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موفق بود. علاوه بر این نکسوس ۵، نکسوس ۶ و نکسوس 6P و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اس ۳ به بعد نیز در برابر حمله آسیب پذیر بودند.

البته اضافه کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حالا که این شکاف امنیتی توسط اپل و گوگل بسته شده، دیگر جایی برای نگرانی از این بابت وجود ندارد، هرچند که به ازای هر یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ضعف امنیتی که پچ می شود، بلافاصله شکاف امنیتی دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیدا می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone