🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38232.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استراتژی جدید بخش موبایل ال جی جواب می دهد؟

ال جی با معرفی موبایل V30S ThinQ استراتژی جدیدی را در زمینه معرفی تلفن های هوشمند خود آغاز کرد که بر اساس آن به جای اینکه قرار باشد هر ساله موبایل های پرچمدار جدیدی را به بازار ...

ال جی با معرفی موبایل V30S ThinQ استراتژی جدیدی را در زمینه معرفی تلفن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - های هوشمند خود آغاز کرد که بر اساس آن به جای اینکه قرار باشد هر ساله موبایل های پرچمدار جدیدی را به بازار عرضه کند، از این پس تصمیم دارد تنها در زمان مورد نیاز آنها را عرضه نماید.

کمپانی کره ای قصد دارد در زمان بین معرفی دو محصول پرچمدار خود، با اضافه کردن رنگ های جدید به موبایل های قبلی و نیز ارائه موبایل هایی با تغییرات اندک نسبت به قبل، جریان عرضه موبایل های خود را حفظ کند. در ادامه قصد داریم دیدگاه های کارشناسان نسبت به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - استراتژی قبلی و نیز استراتژی جدید این کمپانی در عرصه تلفن های هوشمند را بررسی کنیم.

استراتژی جدید در مقابل روش قدیمی

«هوانگ جئونگ هوان» مدیر جدید بخش موبایل این کمپانی در مورد استراتژی جدید ال جی در کنگره جهانی موبایل به خبرنگاران گفت: «ما روی نوآوری ها و دنبال کردن مشخصات [موبایل های] رقبا تمرکز کردیم، ولی نتایج رضایت بخش نبود». به عقیده او ال جی دیگر نمی تواند با ادامه روش های قبلی به فعالیت بخش موبایل خود ادامه دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

به این ترتیب این کمپانی قصد دارد کسب و کار بخش موبایل خود را به صرفه تر از قبل پیش ببرد و به عقیده مدیران کره ای این موضوع با طولانی تر کردن چرخه عمر موبایل ها حاصل خواهد شد.

در اتفاقی غیر منتظره مدیرعامل مذکور در مورد پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 نیز اظهار نظر کرده:

«گلکسی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اس 9 همان طراحی نسل پیشین را حفظ کرده. من معتقدم این یک ایده خوب است».

معرفی موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - های متعدد در دوره های غیر قابل پیش بینی بر مشکلات ال جی می افزاید

البته این نظر، در بین کارشناسان مخالفانی نیز دارد. در حالی که کنار گذاشتن روش معرفی سالانه موبایل های پرچمدار و تلاش برای افزایش زمان ماندگاری هر نسل از آنها در بازار، قابل تأمل است ولی به نظر می رسد معرفی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - تلفن های هوشمند متعدد جدید در دوره های غیر قابل پیش بینی و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - نا منظم، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - بیش از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اینکه مشکلات ال جی را حل کند، تنها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مشکلات بیشتری به بخش موبایل آنها بیفزاید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

در حالی که استراتژی جدید می تواند موجب شود این کمپانی در زمینه تحقیق و توسعه صرفه جویی نماید و احتمالاً در بلند مدت از میزان ضررهای بخش موبایل خود بکاهد، ولی از سوی دیگر ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جی را بیش از پیش از نوآوری ها دور خواهد کرد.

چه بر سر بخش موبایل ال جی آمد؟

صرف هزینه بالا برای توسعه موبایل جدید برای ال جی توجیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اقتصادی ندارد

تا پیش از تصمیم ال جی برای تغییر استراتژی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - های جدید به نظر می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - رسید بخش موبایل این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کمپانی بیش از پیش دچار فرسودگی ناشی از گذر زمان شده. زیرا ارائه موبایل های پرچمدار جدید در بازه های کوتاه مدت در صورتی جواب می دهد که بازار نیز به سرعت رشد کند و در عین حال رقابت چندان بی رحمانه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - و خشن نباشد.

حالا بیش از هر زمان دیگری بازار تلفن های هوشمند رقابتی شده و برای ال جی که در سال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - های اخیر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - سهم بازار خود را به سامسونگ و اپل واگذار کرده، و بازیگران کوچک دیگر صرف هزینه های چند صد میلیون دلاری برای توسعه موبایل های جدید، دیگر توجیه اقتصادی گذشته را ندارد.

به عنوان نمونه می توان به تلفن هوشمند V30 اشاره کرد؛ موبایلی که مشخصات و امکانات آن به قدری مناسب است که نمی توان عرضه نمونه جایگزین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - منطقی با مشخصات بهتر را در بازه زمانی 6 ماهه برای آن متصور بود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

ولی در عین حال این موبایل می تواند با دریافت به روز رسانی های نرم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - افزاری تجربه کاربری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. از سوی دیگر سال به سال به تعداد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کاربرانی که موبایل های خود را برای بازه های زمانی طولانی تر نگه می دارند و برای خرید تلفن هوشمند جدید چندین سال صبر می کنند افزوده می شود.

همچنین به نظر می رسد در سال های اخیر تلفن های هوشمند سری G و V شرکت کره ای تغییر چندانی نسبت به نسل های پیشین خود نداشته اند و گاهی اوقات حتی نتوانسته اند از برترین سخت افزارهای زمان خود بهره ببرند.

به عنوان نمونه می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - توان به ال جی G6 اشاره کرد که به جای چیپست اسنپدراگون 835 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - از مدل پایین تر 821 استفاده کرد، چرا که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - سامسونگ تمام موجودی این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - چیپست را از قبل برای گلکسی اس 8 از کوالکام خریداری کرده بود. در عین حال پرچمداران ال جی تجربه کاربری مشابهی را در اختیار خریداران قرار می دادند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

به این ترتیب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ارائه بسیاری از موبایل های این کمپانی از جمله V30S ThinQ کاملاً بی مورد به نظر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - می رسد؛ موبایلی که تنها در برخی از قابلیت ها از جمله هوش مصنوعی و میزان حافظه داخلی و رم نسبت به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - نسل قبلی خود تغییر کرده. بعید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - است که کاربران متعددی تنها برای دریافت این قابلیت های جدید حاضر به تعویض موبایل V30 خود شوند.

به طور خلاصه باید گفت که کاربران استراتژی قبلی (و ظاهراً بخشی از استراتژی جدید با ارائه V30S - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ThinQ) که بر اساس آن تلفن های هوشمند متعدد ولی با مشخصات یکسان و در نام های متفاوت ارائه شود را نمی پسندند و انتظار دارند کمپانی ها در عرضه موبایل های جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - واقعاً مشخصات، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - امکانات و ظاهر تازه ای را در اختیارشان قرار دهند.

البته از دید سیاست های فروش این روش جواب می دهد؛ وقتی کاربری به فروشگاه های موبایل مراجعه می کند، اگر نخواهد آیفون بخرد و از قبل انتخاب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مشخصی هم نکرده باشد، احتمالاً می پرسد: «جدیدترین موبایلی که به بازار آمده کدام است؟». در این صورت سیاست ارائه موبایل های جدید با نام تازه ولی با مشخصات مدل های قبلی جواب می دهد و بسیاری از کاربران را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - به خود جذب می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

برخی از تحلیل گران نیز معتقدند که عرضه حداقل 4 تلفن هوشمند پرچمدار در سال توسط ال جی، یعنی همان استراتژی ای که این کمپانی قبل از این در پیش گرفته بود، تنها منجر به ایجاد اثر منفی روی برند تلفن های هوشمند این کمپانی شده و به این ترتیب سیاست جدید می تواند به نفع - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - شرکت کره ای باشد.

ال جی باید برای بهبود تجارب پیشین کاربران موبایل هایش تلاش کند

در نهایت باید گفت که ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جی می تواند با عرضه موبایل های پرچمدار کمتر، به عنوان مثال تنها یک مورد در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - هر سال همچنان از سمت کاربران دیده شود و به این ترتیب کاربران بدون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اینکه در انتخاب خود از میان تلفن های هوشمند این کمپانی گیج شوند، دقیقاً دریابند که ال جی در هر سال چه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - پرچمداری برای عرضه دارد. از سوی دیگر این کمپانی باید بتواند علی رغم صرفه جویی در تحقیق و توسعه بخش موبایل خود، نوآوری هایی برای عرض اندام - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - در برابر رقبا داشته باشد.

شاید هم بهتر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - باشد به جای اینکه تلاش کند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - پا به پای رقبای دیگری از جمله سامسونگ نوآوری های جالب را در تلفن های هوشمند خود پیاده کند، سعی نماید خود را به عنوان یک برند قابل اعتماد در ذهن کاربران جای بیندازد و تصورات بعضاً بد پیشین کاربران در مورد کیفیت موبایل های خود (خصوصاً نسل دوم پیکسل اکس ال) را به درستی تغییر دهد.

البته در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - این بین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - نباید نقش استراتژی های بازاریابی صحیح را فراموش کرد؛ بازاریابی ای که اکنون با عرضه موبایل V30 پلاس با قیمت بیش از 4 میلیون تومان در ایران در مقابل گلکسی اس 9 پلاس با قیمت 4 میلیون 395 هزار تومانی و آیفون 8 پلاس 4.5 میلیون تومانی امید چندانی به موفقیت آن با شرایط فعلی نمی رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone