🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21929.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ماهر هشدار داد: حفظ امنیت سامانه های جلسات و آموزش مجازی را جدی بگیرید

با توجه به برگزاری کلاس‌های آنلاین توسط معلمین و اساتید دانشگاه و خود مراکز آموزشی مختلف در کشور و احتمال ضرورت برگزاری این کلاس‌ها تا چند هفته آینده، مرکز ماهر در گزارشی که منتشر ساخته ...

با توجه به برگزاری کلاس‌های آنلاین توسط معلمین و اساتید دانشگاه و خود مراکز آموزشی مختلف در کشور و احتمال ضرورت برگزاری این کلاس‌ها تا چند هفته آینده، مرکز ماهر در گزارشی که منتشر ساخته تاکید کرده که برقراری امنیت این سامانه ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - و زیر ساخت مورد استفاده مورد توجه مدیران و کارشناسان امر قرار گیرد.

مرکز ماهر در گزارش خود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - به نرم افزار کاربردی Adobe Connect اشاره کرده که آن را نرم‌افزار رایجی در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - این زمینه معرفی کرده است. این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - مرکز در همین راستا به عدم تعریف کردن گزینه‌هایی همچون نام کاربری و گذواژه در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - این سامانه‌ها هشدار داده است: «متاسفانه در اغلب سامانه های تحت رصد، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - مشاهده شده که سامانه بدون تعریف کاربر و اخذ گذرواژه در دسترس است؛ به گونه ای که هر کسی می تواند صرفا با وارد کردن URL سرور و با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - ورود شماره اتاق - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - جلسه مجازی یا کلاس مجازی وارد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - شود که منجر به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - افشای اطلاعات خواهد شد.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان

مرکز ماهر نکاتی را برای حفظ امنیت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - در برنامه رایجی همچون  Adobe Connect اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - است:

  • پرهیز جدی از در دسترس قرار دادن سامانه بدون استفاده از اطلاعات نام کاربری و رمز عبور و تعیین سیاست های استفاده از پسورد قوی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - جهت ورود به سامانه. در این راستا مدیر سامانه می تواند سیاست های امنیتی لازم را برای شیوه ورود و گذرواژه کاربران در Adobe Connect Central تعیین کند. همچنین ضروری است که تعداد دفعات تلاش ورود ناموفق حتما محدود شود.
  • عدم استفاده از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - کاربر guest.
  • استفاده از SSL جهت حفظ امنیت ترافیک شبکه و همچنین پرهیز از اجبار کاربران به پایین آوردن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - تنظیمات امنیتی یا نسخه مرورگر برای پرهیز از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - نیاز به SSL.
  • عدم راه اندازی سایر سرویس ها روی سرور Adobe Connect.
  • در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - این راستا توصیه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - می شود سرور Adobe Connect به صورت مجزا راه اندازی شود و سرویس های دیگر نظیر domain controller، سرویس دهنده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - web و یا سرور FTP روی ماشین سرور میزبان Adobe Connect اجرا نشوند.
  • به‌روزرسانی و نصب وصله های امنیتی برنامه و سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - میزبان.
  • امن سازی سیستم عامل و استفاده از firewall روی سرور میزبان و بستن پورت های بدون استفاده همچنین محدود کردن دسترسی به آدرس های داخل کشور.
  • تهیه پشتیبان از اطلاعات و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - پایگاه داده به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - صورت اصولی.

در این راستا باید توجه داشت که ویدیوهای تهیه شده از جلسات می توانند حاوی اطلاعاتی ارزشمند باشند و برای مخاطبانی که به هر دلیل موفق به حضور آنلاین نمی شوند مورد استفاده قرار گیرند. البته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - این کار باید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان - با تمهیدات امنیتی مناسب انجام شود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر املش استان گیلان

نکته جالب توجه اینجاست که گزارش مرکز ماهر در حالی منتشر می‌شود که وزارت آموزش و پرورش از قبل از شروع سال نو جدید بارها و بارها به راه‌اندازی سامانه‌ای به نام «شاد» تاکید داشته؛ سامانه‌ای که خود پروژه‌ای چند ساله است و به نظر می‌رسد حتی در شرایط بحرانی و کنونی کشور نیز علی رغم وعده‌های مختلف، همچنان به بهره‌برداری درست و کاربردی نرسیده است. درباره این پروژه در این لینک می‌توانید بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone