تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20445.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

یک ربات بازیگر نقش اول فیلم b با بودجه ۷۰ میلیون دلاری خواهد بود

طبق خبری که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده رباتی به نام اریکا قرار است که نقش اول یک فیلم علمی تخیلی با بودجه ۷۰ میلیون دلاری با نام b را بازی کند. به گفته ...

طبق خبری که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده رباتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - به نام اریکا قرار است که نقش اول یک فیلم علمی تخیلی با بودجه ۷۰ میلیون دلاری با نام b را بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند. به گفته تهیه کنندگان، فیلم b اولین اثر سینمایی در دنیا خواهد بود که با تکیه بر یک بازیگر هوش مصنوعی ساخته می شود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان

در ابتدا قرار بود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - اریکا در فیلم دیگری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - به کارگردانی تونی کی (کارگردان فیلم American History X) به ایفای نقش بپردازد اما به خاطر تداخل برنامه های زمانی اوضاع تغییر کرد. فیلم برداری برخی از صحنه هایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - که اریکا در آن نقش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - آفرینی می کند در سال ۲۰۱۹ در ژاپن آغاز شد و انتظار می رود که به زودی از سر گرفته شود.

اریکا توسط هیروشی ایشیگورو و کوهی اوگاوا دو دانشمند ژاپنی به عنوان بخشی از پروژه تحقیقاتی آنها در رابطه با تعاملات انسان و ربات ساخته شد. این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - ربات میتواند زبان طبیعی را درک کند و صدا و حالات چهره اش شبیه به انسان است. محققان سازنده اریکا همچنین با بکارگیری اصول پایه متد اکتینگ، بازیگری را به آن یاد داده اند. در این روش بازیگر خود را به جای کاراکتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - مورد نظر می گذارد و مدتی را با آن شخصیت زندگی میکند.

به گفته Khoze تهیه کننده این فیلم، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - در دیگر روشهای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازیگری، بازیگران تجربیات خود از زندگی شخصی شان را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - وارد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نقش می کنند اما اریکا هیچ تجربه ای از زندگی نداشته و از مرحله صفر برای بازیگری ساخته شده است. بنابراین لازم بوده که عوامل فیلم احساسات و حرکات او را از طریق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - جلسات یک به یک برانگیزند تا مثلا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - سرعت حرکات او، صحبت کردن با احساس و زبان بدنش را تحت کنترل در بیاورند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان

البته باید اشاره کنیم این نخستین نقش آفرینی اریکا نیست و او پیشتر شغل گویندگی خبر را در سال ۲۰۱۸ در ژاپن آغاز کرده بود.

بودجه این فیلم قرار است توسط شرکتی به نام Bondit Capital Media تامین شود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - که همان تیم تهیه کننده فیلم دوست داشتن وینسنت (Loving Vincent) است که قبلا نامزد دریافت اسکار شده بود. همچنین دو شرکت  Ten Ten Global Media از نیویورک و Happy Moon Productions از بلژیک نیز در فرایند تولید این فیلم مشارکت دارند.

اریکا شاید اولین زن مصنوعی پیشرو باشد اما او نخستین ربات بازیگر نیست. در سال ۲۰۱۵ در نمایشی آلمانی به نام My Square Lady که از روی نمایشنامه زن زیبای من نوشته شده بود از یک ربات به عنوان بازیگر استفاده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone