🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37873.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا X6 با دوربینی دوگانه تا هفتم اردبیهشت معرفی می‌شود؟

شایعات حاکی از آن است که HMD Global قصد دارد گوشی جدیدی از سری نوکیا X به بازار عرضه کند. گزارش شده که کمپانی فنلاندی در حال آماده سازی شرایطی است تا در روز هفتم اردیبهشت ...

شایعات حاکی از آن است که HMD Global قصد دارد گوشی جدیدی از سری نوکیا X به بازار عرضه کند. گزارش شده که کمپانی فنلاندی در حال آماده سازی شرایطی است تا در روز هفتم اردیبهشت ماه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - از این گوشی جدید که نوکیا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - X6 نام دارد، طی یک مراسم بزرگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - رونمایی کند.

جالب اینجاست این موبایل درست هم‌نام مدل‌ قدیمیتری از نوکیا است که ده سال پیش بر اساس سیستم عامل سیمبین طراحی شده بود. با این حال گوشی جدید از لحاظ مشخصات هیچ شباهتی به مدل قدیمی نداشته و قرار است یک موبایل میان رده باشد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان

نوکیا X6 یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ خواهد داشت و ۴ یا ۶ گیگابایت رم در آن تعبیه خواهد شد. به نظر می‌رسد که دو نسخه از موبایل نوکیا X6 به بازار عرضه شوند و این دو نسخه از چپیست‌های متفاوتی برخوردار خواهند بود. یکی از آنها از اسنپدراگون ۶۳۶ بهره خواهد برد. در حالی‌ که دیگری، از چیپست مدیا تک P60 استفاده خواهد کرد.

از نقاط جالب توجه این موبایل می‌توان به دوربین دوگانه‌ی بکار رفته در آن اشاره کرد که قرار است شرکت معروف زایس، لنز‌هایش را طراحی کند. پیش از این مهندسان شرکت آلمانی زایس در ساخت لنزهای هر دو دوربین نوکیا 8 نیز نقش داشته اند و موفق شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - بودند دوربین دوگانه‌‌ی مناسبی را برای پرچمدار نوکیا طراحی کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان

با بررسی مشخصات این موبایل متوجه می شویم که نوکیا X6 قرار است مدلی میان دو موبایل نوکیا 6.1 و نوکیا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - 7 پلاس باشد تا دوستداران برند نوکیا بتوانند بر حسب نیاز و بودجه‌اشان، مدل مناسب خود را خریداری کنند.

به همین دلیل قرار است نسخه‌ی ۴ گیگابایتی این موبایل در چین به نرخ ۲۵۵ دلار عرضه شود و نسخه‌ی ۶ گیگابایتی آن ۲۸۵ دلار قیمت داشته باشد. با این حال اگر قرار باشد نوکیا X6 به کشوری غیر از چین هم ارسال شود، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - باید برای خرید آن قدری بیشتر هزینه نمود.

تماشا کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone