🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  3. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  4. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  5. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42217.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با Sanbot Nano آشنا شوید؛ رباتی که از هوش مصنوعی الکسا بهره می برد

کمپانی چینی Qihan تولید کننده طیف وسیعی از ربات ها با برند Sanbot است. جدیدترین محصول این کمپانی که در IFA امسال خوش درخشید Sanbot Nano نام دارد. یک ربات همیار که از طریق دستیار هوشمند الکسا با ...

کمپانی چینی Qihan تولید کننده طیف وسیعی از ربات ها با برند Sanbot - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است. جدیدترین محصول این کمپانی که در IFA امسال خوش درخشید Sanbot Nano نام دارد. یک ربات همیار که از طریق دستیار هوشمند الکسا با کاربر خود ارتباط برقرار می کند.

این ربات که چهره ای کودکانه و دوست داشتنی دارد، اولین محصول از نوع خود است که با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دستیار صوتی الکسای آمازون یکپارچه شده. به لطف این همکاریست که شما می توانید از طریق Nano و ارائه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فرمان صوتی سفارش خرید یا رزرو رستوران و سینما را انجام دهید. یا حتی به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهید.

Sanbot Nano همچنین می تواند به عنوان هاب مرکزی خانه شما عمل کرده و کنترل سایر ابزارهای هوشمند قابل اتصال را به عهده بگیرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

شاید برای عده ای این سوال پیش بیاید که دقیقاً چه نیازی به پرداخت ۲۸۰۰ دلار برای خرید این ربات است، در حالی که تمام این قابلیت ها با خرید یک اسپیکر هوشمند Echo Dot نیز در دسترس ما خواهد بود؟

در ابتدا بگوییم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که عنصر تجمل و داشتن پول اضافه یکی از فاکتورهای خرید چنین محصولاتی به شمار می رود. با این وجود باید اذعان داشت که حرکت Sanbot Nano در میان خانه شما می توند منظره ای جالب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باشد. این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ربات به لطف ۵۰ سنسور تعبیه شده در جای جای بدنه اش می تواند به طور مستقل مسیر خود را پیدا کند. ضمن این که قابلیت هدایت آن از هر نقطه دنیا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Q-Link نیز وجود دارد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

به لطف SDK ارائه شده توسط کمپانی سازنده، توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بی شماری را برای این ربات طراحی و قابلیت های آن را ارتقا دهند. گذشته از همه این ها، دوربین نصب شده روی سر Sanbot Nano امکان استریم زنده ویدیو از طریف اینترنت را فراهم می کند که این خود یک امکان امنیتی مناسب به حساب می آید. در آخر نیز باید به سامانه تشخیص - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صوت این ربات اشاره کرد که سبب می شود بتوانید پیام های متنی خود را از طریق صوت تایپ و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارسال نمایید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

محصول تازه Qihan از ماه آبان و با پشتیبانی از زبان های انگلیسی و آلمانی راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone