🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36718.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ثبت نشان تجاری جدید توسط ال جی؛ احتمالا موبایل دیگری با استایلوس در راه است

کمپانی ال جی اخیرا یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده که می توان آن را نشانه ای از احتمال معرفی موبایل مجهز به استایلوس دیگری توسط این شرکت به شمار آورد. آخرین تلاش این ...

کمپانی ال جی اخیرا یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده که می توان آن را نشانه ای از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - احتمال معرفی موبایل مجهز به استایلوس دیگری توسط این شرکت به شمار آورد.

آخرین تلاش این مجموعه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در زمینه گجت های مجهز به قلم به یک سال پیش و معرفی Stylo 3 Plus برمی گردد، با این حال ثبت نشان تجاری «Q Note» که به تازگی صورت گرفته، احتمالا مقدمه ای برای رونمایی از یک دستگاه بهره مند از استایلوس است.

سری Q ال جی تقریبا نوپا محسوب می شود و از معرفی Q6 و Q8 به عنوان اولین اعضای آنها تنها یک سال می گذرد. این موبایل ها در قالب میان رده به بازار عرضه شده و با استقبال نسبتا خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. موبایل های Q6 و Q8 از نظر سخت افزاری تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر داشتند و به نظر می رسد Q7 تمام آن چیزی باشد که در این دو گوشی از قلم افتاده بودند. بنابراین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - احتمالاً باید منتظر موبایلی میان رده با قیمتی متناسب با خانواده Q باشیم.تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاناز آنجایی که فاصله چندانی با معرفی Q7 نداریم، ثبت برند Q Note نشان می دهد که کمپانی کره ای در حال افزایش مدل های این خانواده است و احتمالا یکی از آنها Q7 Note باشد که در این صورت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نقش مدل جدید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Stylo 3 Plus را ایفا خواهد کرد.

از نظر طراحی و مشخصات سخت افزاری جزئیات این موبایل هنوز تایید نشده اما انتظار می رود از نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 برخوردار بوده و شبیه پرچمدار آتی G7 ThinQ باشد.

آنگونه که از خبرها برمی آید ال جی فردا از G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد اما - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معرفی موبایل های سری Q7 به ماه آینده موکول شده و به فاصله کوتاهی پس از آن نیز به بازار راه پیدا خواهند کرد.

تماشا کنید: تست مقاومت فیزیکی موبایل ال جی V30

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone