🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36719.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دولت چین از امکان بازیابی پیام های حذف شده در وی چت خبر می دهد

چین از نظر تجهیزات نظارتی جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا است و حالا مقامات این کشور ادعاهایی را مطرح کرده اند که دور از ذهن به نظر می رسد. اخیرا «کمیسیون نظارت و بازرسی نظم شهری ...

چین از نظر تجهیزات نظارتی جزو قدرتمندترین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - کشورهای دنیا است و حالا مقامات این کشور ادعاهایی را مطرح کرده اند که دور از ذهن به نظر می رسد.

اخیرا «کمیسیون نظارت و بازرسی نظم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - شهری چاوچو» در شهر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - «هفئی» جنوب شرقی چین مدعی شده که امکان بازیابی مکالمات حذف شده در اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - «وی چت» وجود دارد و این سازمان برای بررسی افراد دخیل در یک پرونده مشکوک دست به این کار زده است.

این سازمان با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از این مساله خبر داده بود و اگرچه بعدا آن را حذف کرد اما انتشار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - آن، در میان کاربران باعث نگرانی از بازیابی تمام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - تاریخچه چت ها توسط دولت پکن شده است.

بسیاری از این کاربران در فروم های مختلف به دنبال راه هایی برای جلوگیری از دسترسی سازمان های نظارتی به پیام هایشان بوده اند. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - برخی از این افراد حتی ایده نابود کردن فیزیکی موبایل را هم مطرح کرده اند. تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستاناز سوی دیگر Tencent، کمپانی سازنده سرویس پیام رسانی مذکور هرگونه ذخیره یا بررسی تاریخچه چت ها را تکذیب کرده، که در این صورت در وی چت هم مثل واتس اپ پیام ها تنها باید در موبایل یا کامپیوتر کاربر ذخیره شوند.

وزارت دفاع استرالیا از مدتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - قبل وی چت را به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - بهانه نگرانی های امنیتی و عدم تطابق با استانداردهای دفاعی ممنوع کرده، اما به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - نظر می رسد این مساله بیشتر ناشی از همبستگی با تحریم های آمریکا علیه شرکت های چینی باشد تا دغدغه های امنیتی.

از آنجایی که دولت چین روی نظارت بر داده ها حساسیت بالایی دارد، ادعاهای این سازمان در مور بازیابی را می توان تا حدودی اغراق شده به حساب آورد.

این مسائل در حالی مطرح شده که به دنبال رسوایی اخیر فیسبوک بسیاری از کشورها در حال بازبینی سیاست های مربوط به نگهداری اطلاعات و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بیجار استان کردستان - پیام های کاربران هستند.

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone