🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  5. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29440.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اچ تی سی Vive Pro Eye را معرفی کرد؛ هدست واقعیت مجازی جدید با فناوری ردیابی چشم

بهترین هدست VR اچ تی سی روز به روز جذاب‌تر می‌شود. ساعاتی پیش و در جریان برگزاری نمایشگاه CES، شرکت تایوانی از نسخه جدید هدست وایو به نام Vive Pro Eye پرده برداشت. بزرگترین مزیت ...

بهترین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هدست VR اچ تی سی روز به روز جذاب‌تر می‌شود. ساعاتی پیش و در جریان برگزاری نمایشگاه CES، شرکت تایوانی از نسخه جدید هدست وایو به نام Vive Pro Eye پرده برداشت. بزرگترین مزیت این محصول وجود سنسورهای ردیاب‌ حرکات چشم درون هدست است که شما را از کنترلرهای خارجی بی‌نیاز خواهد کرد.

با گذاشتن Vive Pro Eye روی سر، به جای آنکه با کنترلرهای دستی در منوهای آن حرکت کنید می‌توانید همین کار را با حرکات چشم انجام بدهید. ساده‌تر بگوییم، برای ورود به یک منوی جدید کافیست فقط چشم خود را به آیکن آن بدوزید تا هدست متوجه منظورتان شود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Vive Pro Eye تقریبا یک سال بعد از هدست هشتصد دلاری Vive Pro - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - معرفی شده؛ نخستین هدست واقعیت مجازی که اچ تی سی آن را برای کاربران سازمانی طراحی کرده بود. هدست جدید از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل Vive Pro ندارد، هر چند که برای ردیابی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حرکات چشم با بهینه‌سازی‌هایی مواجه بوده است.

شرکت تایوانی اعلام کرده که از همین امسال، Vive Pro Eye را برای استفاده در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و حتی از همین حالا تست قابلیت‌های آن را با گروه کوچکی از همکاران خود آغاز کرده است. به عنوان مثال، لیگ حرفه‌ای بیسبال آمریکا از همین هدست برای بازی Home Run - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Derby VR استفاده کرده که در CES امسال بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت می‌توانستند آن را تجربه کنند.

به گفته خبرنگاران حاضر در نمایشگاه، ظاهرا ویژگی ردیابی حرکات چشم در خود بازی قابل استفاده نبوده اما برای جابجایی در منوها می‌توانستید از آن استفاده کنید. اچ تی سی هنوز جزئیات زیادی در مورد قیمت و زمان عرضه Vive Pro Eye ارائه نکرده، اما اعلام نموده که طی سه ماهه دوم سال 2019 می‌توانید آن را خریداری کنید.

در انتها بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اچ تی سی در طول نمایشگاه، از هدست واقعیت مجازی دیگری به نام Vive Cosmos هم رونمایی کرده که جزئیات بیشتر در مورد آن را می‌توانید از این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone