🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29429.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

محصولات جدید خانه هوشمند TP-Link معرفی شد

خط محصولات Kasa شرکت TP-Link امسال در CES باز هم شاهد نوآوری‌های جدیدی بود دستگاه‌های جدیدی معرفی شدند. حالا هفت محصول جدید از زنگ در هوشمند گرفته تا نوارهای LED با قابلیت تغییر رنگ در ...

خط محصولات Kasa شرکت TP-Link امسال در CES باز هم شاهد نوآوری‌های جدیدی بود دستگاه‌های جدیدی معرفی شدند. حالا هفت محصول جدید از زنگ در هوشمند گرفته تا نوارهای LED با قابلیت تغییر رنگ در CES برای مصرف‌کنندگان به نمایش در‌آمده.

زنگ در هوشمند کاسا یک دوربین قدرتمند با قابلیت ضبط تصویر 2K و HDR دارد و برای وضوح تصویر در روز و شب از LEDهای اینفرارد استفاده شده. یک میکروفون داخلی و اسپیکر هم برای آن تعبیه شده. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - جالب‌ترین نکته در مورد این وسیله اما تجهیز آن به هوش مصنوعی است که قابلیت شناختن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - چهره افراد را دارد و غریبه‌ها را گزارش می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

دوربین امنیتی بدون سیم، دیگر محصول این شرکت است. مجموعه دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - امنیتی کاسا را می‌توان با یک الی سه دوربین و یک هاب خریداری کرد. تصاویر تمام اچ دی و قابلیت برقراری ارتباطی صوتی دو طرفه و دید در شب هم از قابلیت‌های دیگر آن است. می‌توان با استفاده از اپلیکیشن کاسا روی اندروید یا iOS تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - را به صورت ضبط شده مشاهده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

یک دوربین امنیتی داخل خانه کوچک هم با قابلیت تصویربرداری تمام اچ دی، پخش صدای دو طرفه، زاویه دید ۱۳۰ درجه و دید در شب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - یک دوربین دیگر است. می‌شود تصاویر زنده آن را روی موبایل تماشا کرد و برای مواقعی که از خانه خارج می‌شوید آن را برای تصویربرداری آماده کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - و اگر حرکتی مشاهده شد سریعا تصویربرداری کند. قیمت این دستگاه کوچک حدودا ۵۰ دلار اعلام شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

حتما پیش آمده که آرزو کنید کاش لامپ اتاقتان خودش خاموش شود. خب این محصول جدید همین کار را انجام می‌دهد و کافی است زبان بگشایید تا میکروفون‌های داخلی این کلید روشنایی و خاموشی متوجه فرمان شما شوند. درون این دستگاه سنسور حضور و نور شبانه هم در نظر گرفته شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

آنچه در تصویر بالا می‌بینید هم پریزهای برق هوشمند مجهز به وای فای هستند که در دیوار کار گذاشته می‌شوند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - می‌توان به آن‌ها زمان‌بندی داد یا از قابلیت‌های دستیار هوشمندشان استفاده کرد. ماه دوم سال ۲۰۱۹ زمانی است که می‌توان یکی از این پریزها را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان

برای استفاده‌های خارج از خانه نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - محصول دیگری طراحی شده که تصویر آن را بالا می‌بینید. این پریزها به تغییرات آب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - و هوا مقاوم هستند و تمامی قابلیت‌های پریزهای داخلی را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - هم دارند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - همزمان با آن‌ها با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - قیمت ۴۵ دلاری عرضه می‌شوند.

بندهای نوری هوشمند هم آخرین محصول شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - TP-Link در نمایشگاه CES 2019 است که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فومن استان گیلان - از ۸ قسمت مختلف و قابل کنترل تشکیل شده. می‌شود روی هر کدام از این قسمت‌ها رنگی متفاوت را با میزان روشنایی مختلف و افکت‌های متنوع طراحی کرد. همه این کارها از طریق اپلیکیشن کاسا انجام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone