🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29431.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از Kunpeng 920، قدرتمندترین پردازنده ARM برای سرورها رونمایی کرد

هواوی امروز از پردازنده ای مبتنی بر ARM و قدرتمند برای سرورها رونمایی کرد که Kunpeng 920 نامیده می شود. هدف اصلی از تولید این پردازنده، بهبود پرفورمنس و کارایی پردازش اطلاعات حجیم، حافظه های ...

هواوی امروز از پردازنده ای مبتنی بر ARM و قدرتمند برای سرورها رونمایی کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - Kunpeng 920 نامیده می شود. هدف اصلی از تولید این پردازنده، بهبود پرفورمنس و کارایی پردازش اطلاعات حجیم، حافظه های توزیع شده و اپلیکیشن های ARM بوده است.

کمپانی غول چینی موفق به ساخت پردازنده ای 64 هسته ای با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز شده و از آن جایی که تولید Kunpeng 920 با فرآیند 7 نانومتری انجام می شود، عملکردش به ازای هر وات به شکل قابل توجهی بهتر از نمونه های پیشین خواهد بود. معماری این چیپ براساس استاندارد ARMv8 انجام شده و می تواند به الگوریتم های پیش بینی انشعاب سرعت ببخشد. هواوی ضمناً ادعا می کند که عملکرد این چیپ 25 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - از استانداردهای صنعت بیشتر است و تا 30 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - درصد در مصرف انرژی بهینه تر.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان

علاوه بر این، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - پلتفرم هواوی از حافظه 8 کاناله DDR4 با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - 46 درصد پهنای باند بیشتر نسبت به رقبا پشتیبانی می کند. رابط های کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - نسل چهارم PCIe و CCIX هم پشتیبانی می شوند و امکان دستیابی به پهنای باندی تا 640 گیگابیت بر ثانیه را امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - پذیر می کنند.

در نهایت باید افزود که پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - Kunpeng 920 بزودی راه خود را به سه مدل از سرورهای TaiShan هواوی باز خواهد کرد؛ یک مدل که بر عملکرد حافظه متمرکز است، یک مدل که تراکم حافظه انبوه ارائه می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گالیکش استان گلستان - و یک مدل که میان این دو به تعادل رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone