🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  2. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  3. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  5. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29428.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دی لینک از پریزهای هوشمند برق و سنسور آب جدید خود رونمایی کرد

امروز لوازم هوشمند خانگی را می توان در هر گوشه و کناری یافت، اما همیشه لازم نیست که جدیدترین و بهترین گجت های ممکن را داشته باشید؛ خصوصاً اگر بودجه تان محدود باشد. به جای ...

امروز لوازم هوشمند خانگی را می توان در هر گوشه و کناری یافت، اما همیشه لازم نیست که جدیدترین و بهترین گجت های ممکن را داشته باشید؛ خصوصاً اگر بودجه تان محدود باشد. به جای خرید لوازم هوشمند خانگی، گاهی می توان از پریزهای برق هوشمند برای کارایی بیشتر لوازم قدیمی استفاده کرد.

کمپانی D-Link در نمایشگاه CES امسال از پریزهای هوشمندی برای فضای داخل خانه و بیرون خانه رونمایی کرده که می توانند قابلیت های تازه ای به لوازم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خانگی شما اضافه کنند. پریزهای Indoor Wi-Fi Smart Plug و Outdoor Wi-Fi Smart Plug دی لینک به اینترنت متصل شده و می توانند با MyDLink ادغام - تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شوند؛ اکوسیستم این کمپانی برای دیوایس های متصل که به شما اجازه می دهد هر دستگاهی را از راه دور و از طریق موبایل هوشمندتان کنترل کنید.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

علاوه بر پریزهای هوشمند، دی لینک از Wi-Fi Water Sensor هم رونمایی کرده است. این سنسور هم که برای اتصال به mydlink طراحی شده، مصرف آب را پایش کرده و نشت های احتمالی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آب را بررسی می کند. این دستگاه از باتری قوت می گیرد و بنابراین می توانید آن را در هر جایی، از سینک آشپزخانه گرفته تا کنار لوله های آب قرار دهید.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

این سنسور طی سه ماهه ابتدایی سال 2019 با قیمت 50 دلار عرضه می شود. در این بین پریزهای وای فای طی سه ماهه دوم 2019 از راه می رسند و فعلاً قیمت مشخصی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone