تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37242.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گزارش کافه بازار پیرامون «اشتغال صنعت برنامه های موبایلى در ایران» منتشر شد

کافه بازار گزارشی با نام «اشتغال صنعت برنامه های موبايلى در ايران» منتشر کرده که در آن آمار جالب توجهی از وضعیت توسعه‌دهندگان حاضر در این مارکت اندرویدی نوشته شده است. تیم کافه بازار با ...

کافه بازار گزارشی با نام «اشتغال صنعت برنامه های موبایلى در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایران» منتشر کرده که در آن آمار جالب توجهی از وضعیت توسعه‌دهندگان حاضر در این مارکت اندرویدی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نوشته شده است. تیم کافه بازار با سوالاتی که از گزیده 7 هزار تیم فعال توسعه‌دهنده خود پرسیده‌اند به این آمار دست پیدا‌ کرده‌اند که با نگاه به جزییات آن می‌توان تصویر دقیقی از شاغلان در این صنعت به تفکیک استان، جنسیت، وضعیت حقیقی یا حقوقی و سایر شاخصه‌های مفید پی برد.

بر اساس آمار مندرج در این جدول، تخمین به‌دست‌ آمده برای تعداد شاغلان مستقیم این صنعت در ایران بیش از 20 هزار و 700 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شغل است. اگر شغل‌های القایی را نیز به این عدد اضافه کنیم به عدد ۳۱ هزار شغل می‌رسیم. همچنین ۶۳ درصد شاغلان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در کافه بازار دارای مدرک آکادمیک (دانشگاهی) هستند و این افراد به درآمد و نصب فعال بیشتری نسبت به دیگران رسیده‌اند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
وضعیت توسعه‌دهنده‌های بومی و ایرانی بهتر از سال‌های قبل است ولی کماکان فاصله زیادی با معادل‌های بین‌المللی خود دارد.

همانطور که می‌دانید توسعه‌دهندگان در مارکت اندرویدی به دو دسته بازیسازان و برنامه‌سازان تقسیم می‌شوند که دسته اول به طور متوسط تعداد شاغلان بیشتری دارند و با وجود اینکه تنها 4 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درصد از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سهم توسعه‌دهندگان ملی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در اختیار دارند، حدود ۳۰ درصد از درآمد‌های دیجیتالی به آنها تعلق دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
جالب اینجاست که کار تیمی در اینجا هم در بین ایرانیان چندان طرفدار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ندارد و اکثریت، چه برنامه‌نویس و چه بازیساز به صورت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انفرادی کار می‌کنند.

بر اساس آمار تفکیک استانی، استان تهران در رتبه اول تعداد شاغلان و تعداد تیم‌های توسعه‌دهنده قرار دارد و استان قم به نسبت جمعیت بیشترین تعداد توسعه‌دهندگان فعال را داراست.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
استان تهران اختلاف فاحشی نسبت به سایر استان‌های کشور در موضوع شاغلان صنعت دارد. آمار نیم درصدی توسعه دهندگان خارج از کشور نیز در نوع خود جالب توجه است.

از مجموع بیش از ۱۹ هزار توسعه‌دهندهٔ ایرانی بیش از ۷ هزار توسعه‌دهنده در دستهٔ توسعه‌دهندگان فعال قرار می‌گیرند که حداقل‌های درآمدی یا نصب فعال را داشته‌اند. همچنین بیش از ۱۴۰۰ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تیم توسعه‌دهندهٔ ایرانی با عنوان شرکت‌های حقوقی در کافه‌بازار ثبت‌نام کرده‌اند که به طور متوسط بیش از ۲۵ برابر توسعه‌دهندگان حقیقی درآمد دارند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
شاید استان تهران رتبه اول در بین شاغلان این حوزه را داشته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - باشد، ولی بانوان همدان و استان‌های شمالی و البته آذری زبان‌ها و خوزستانی‌ها و شیرازی‌ها بیشتر از بانوان تهرانی در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این صنعت فعال هستند. کمترین مشارکت را هم بانوان استان لرستان دارند.

قضاوت در رابطه با تعداد شاغلان غیر مستقیم صنعت که به دلیل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وجود صنعت برنامه‌های موبایلی مشغول فعالیت شده‌اند دشوار است. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که در بخش‌های حمل و نقل، حمل بار، غذا و خوراکی‌ها، خدمات منزل و خودرو، خدمات پزشکی، فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی بیش از ۴۹۰ هزار شاغل انفرادی یا بنگاه اقتصادی از خدمات برنامه‌های موبایلی بهره‌ می‌برند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
نگاهی کلی به آمارهای مهم ارائه شده در این گزارش

مسأله اشتغال در صنعت برنامه های موبایلى ابعاد زیادی دارد که این گزارش به توضیح بخشی از آن پرداخته است. همچنین برآوردهایی از تعداد شغل‌های غیر مستقیم صنعت در بازارهای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوطرفه و صنایع مرتبط ارائه شده است که می‌توان بر اساس آن ادعا کرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بیش از 490 هزار شاغل انفرادی در این بازار قابل شناسایی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone