🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29465.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گیگابایت با لپتاپ Aero 15، از هوش مصنوعی مایکروسافت برای بهبود پرفورمنس بهره می‎برد

در جریان یکی از کنفرانس های CES 2019، گیگابایت از لپتاپ Aero 15 با کارت گرافیک سری RTX انویدیا و مجموعه ای از قطعات سخت افزاری اینتل رونمایی کرد. این لپتاپ از نظر طراحی شاسی ...

در جریان یکی از کنفرانس های CES 2019، گیگابایت از لپتاپ Aero 15 با کارت گرافیک سری RTX انویدیا و مجموعه ای از قطعات سخت افزاری اینتل رونمایی کرد.

این لپتاپ از نظر طراحی شاسی هیچ تفاوتی با مدل قبلی این خانواده ندارد و گیگابایت در عوض تمرکز خود را نه فقط بر ارتقا مشخصات سخت افزاری، بلکه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده حداکثری از سخت افزارهای اینتل گذاشته است؛ سخت افزارهایی که از پردازنده تا SSD و مودم را شامل می شوند.

اما گیگابایت دلیلی منطقی برای این کار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود داشته است. این کمپانی مدتی است با مایکروسافت و اینتل وارد همکاری شده تا بهینه سازی سخت افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و کلاد را به Aero 15 بیاورد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

چگونگی کارکرد این سیستم بدین شکل است که هنگام راه اندازی دستگاه، کاربر می تواند به دلخواه اطلاعات مربوط به پردازنده، کارت گرافیک، فن، کیبورد و صدا را با سرویس کلاد Azure AI مایکروسافت به اشتراک بگذارد. بعد از این سرورهای مایکروسافت از آن اطلاعات برای بهینه سازی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - سخت افزار داخل دستگاه -با توجه به موارد استفاده کاربر- بهره می گیرند؛ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - حالا چه این استفاده گیمینگ باشد، چه تولید محتوی و چه هرچیز دیگر.

از آن جایی که این ابزار بر یادگیری ماشینی مبتنی است، قابلیت مد نظر گیگابایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و شرکایش به مرور زمان و با استفاده هرچه بیشتر از دستگاه، دقیق تر و تاثیرگذارتر می شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

لپتاپ گیگابایت Aero 15 در مدل پایه خود از پردازنده Core i7-8550H اینتل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بهره مند شده و با پرداخت هزینه بیشتر می توانید به پردازنده Core i9-8950HK نیز دسترسی داشته باشید. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - هرکدام از این پردازنده ها همراه با یک SSD 760p با حافظه نامشخص، اتصال تاندربولت 3 و مودم وای فای Killer 1550 802.11ac از راه می رسند.

از نظر کارت گرافیک، گیگابایت می گوید که از چیپ RTX انویدیا در Aero 15 استفاده شده، اما به طور دقیق مشخص نیست که کدام مدل از این خانواده. در نهایت نیز نوبت به نمایشگر دستگاه می رسد که 15.6 اینچی بوده و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - رزولوشن Full HD را با نرخ به روزرسانی 144 هرتز به نمایش در می آورد. البته اگر به دنبال نمایشگری بهتر باشید، می توانید مدلی مجهز به نمایشگر 4K را خریداری کنید که نرخ به روزرسانی آن استاندارد و 60 هرتز است.

گیگابایت هنوز تاریخ عرضه و قیمت لپ تاپ جدیدش را اعلام نکرده اما انتظار می رود که در جریان نمایشگاه CES امسال شاهد ارائه این اطلاعات نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone