🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44046.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در آینده تله پاتی به سادگی پوشیدن یک کلاه می شود

شاید به زودی خواندن ذهن دیگران به سادگی سر کردن یک کلاه شود. Mary Lou Jepsen یکی از مدیران سابق فیسبوک ابراز امیدواری کرده که به زودی برقراری ارتباط به سبک تله پاتی را به واقعیت ...

شاید به زودی خواندن ذهن دیگران به سادگی سر کردن یک کلاه شود.

Mary Lou Jepsen یکی از مدیران سابق فیسبوک ابراز امیدواری کرده که به زودی برقراری ارتباط به سبک تله پاتی را به واقعیت بدل خواهد کرد.

او که قبلا به عنوان مدیر واحد تکنولوژی نمایشگر آکیلس (از جمله شرکت های خریداری شده توسط فیسبوک) کار می کرد، سال گذشته از سمت خود استعفا داد تا در زمینه توسعه تکنولوژی های تصویربرداری جدید مشغول به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کار شود و قدمی را برای درمان بیماری ها بردارد.

این دستگاه نهایتا ده سال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگر تولید می شود

اندکی بعد Jepsen با Openwater آشنا شد؛ شرکتی که تلاش دارد دستگاهی با قابلیت های یک MRI بزرگ منتها با شکل و شمایل یک پوشیدنی سبک بسازد.

در وبسایت  این شرکت آمده است:

Openwater مشغول ساخت دستگاهی است که می تواند به ما امکان مشاهده همراه با جزئیات چیزی را بدهد که درون مغزها یا بدن ها رخ می دهد. این دستگاه همزمان توانایی تشخیص و درمان بیماری ها را خواهد داشت و فراتر از آن می تواند با افکار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - افراد ارتباط برقرار کند.

در هفته ای که گذشت Jepsen پای را فراتر از قبل نهاد و حتی یک بازه زمانی را برای تحقق ایده مذکور اعلام کرد. او در این رابطه گفت:

فکر نمی کنم این اتفاق چندین دهه بعد رخ دهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و به نظرم حداکثر یک دهه یا هشت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سال دیگر تله پاتی محقق می شود.

البته جزئیات مربوط به نجوه عملکرد این دستگاه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هنوز هم علنی نشده اند با این همه، Openwater اعلام نموده که پیش از انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه باید چندین پتنت را به ثبت برساند و در نهایت محصول خود را معرفی کند.

اما Jepsen که قبلا در واحد اکس گوگل، MIT و اینتل هم کار کرده می گوید، ایده اصلی کوچک سازی دستگاه های غول پیکر MRI است که در بیمارستان ها وجود دارند و تبدیل کردنشان به LCDهای منعطف که می توان آنها را درون یک کلاه اسکی جاسازی کرد و با استفاده از نور مادون قرمز از اتفاقاتی که درون مغز یک فرد رخ می دهد، مطلع شد.

تله پاتی راهکاری مناسب برای رقابت با هوش مصنوعی است

او این محصول را روشی بالقوه برای سرعت دادن به ارتباطات انسانی می داند و معتقد است که ارتباط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فکری به مراتب از دیگر شیوه های آن سریع تر است و در نهایت به انسان امکان می دهد با هوش مصنوعی که ظاهرا قرار است شغل هایمان را از ما بگیرد به رقابت بپردازد.

باید اضافه کنیم هنوز مشخص نیست که تکنولوژی مورد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظر Jepsen دقیقا چگونه است اما گفته می شود براساس پژوهش هایی ساخته شده که در آنها از اسکن های مغزی fMRI برای رمزگشایی افکار بصری بهره گرفته شده که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - البته نتایج حاصل از آن شباهتی به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تله پاتی ندارد.

با این همه بد نیست بدانید که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دانشمندان با استفاده از اسکن های MRI توانستند تشخیص دهند که آیا افراد مشغول فکر کردن به اشیاء آشنایی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظیر موز هستند و حتی شکل گیری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برخی افکار پیچیده در آنها را تایید نمودند، هرچند که نمی توان گفت که امکان خواندن ذهن افراد فراهم شده است.

Jepsen در پایان اشاره کرده که تیم تحت سرپرستی اش تلاش دارد کلاهی بسازد که تنها در صورت تمایل فرد کار می کند و همچنین افکاری که شخص استفاده کننده از کلاه تمایلی به اشتراک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گذاری شان ندارد را هم فیلتر نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone