🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29449.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آلکاتل از نسخه‌‌ جدید 1xو 1c رونمایی کرد

آلکاتل امسال در نمایشگاه CES 2019 از دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. این شرکت باور دارد که هر شخص معمولی نمی تواند ۱۰۰۰ دلار برای خرید پرچمداران صنعت تلفن هوشمند صرف کند. به همین ...

آلکاتل امسال در نمایشگاه CES 2019 از دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد. این شرکت باور دارد که هر شخص معمولی نمی تواند ۱۰۰۰ دلار برای خرید پرچمداران صنعت تلفن هوشمند صرف کند. به همین دلیل دو محصول تازه رونمایی کرده که خرید آنها هزینه‌ای کمتر از ۱۳۰ دلار می‌طلبد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

هر دوی این گوشی های از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند و یک حسگر اثر انگشت نیز در بدنه‌ی پشتی آنها تعبیه شده است. به نظر میرسد کمپانی یاد شده سعی کرده هزینه تولید برای این موبایل را به شدت پایین آورد و به همین دلیل  - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است که هیچ خلاقیت خاصی در این تلفن های هوشمند بکار نرفته است.

نسخه‌ی ۲۰۱۹ آلکاتل 1x نسبت به موبایل قبلی از صفحه نمایش بزرگتری بهره می‌برد و یک نمایشگر ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پلاس برایش در نظر گرفته شده  و یک شیشه 2.5D دراگون‌تریل، وظیفه مقاومت در برابر خط و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خش را بر عهده دارد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این موبایل از یک آرایه‌ی دوربین دوگانه بهره می‌برد که از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور عمقی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را برای این تلفن هوشمند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایفا می‌کند.

یک چیپست مدیاتک  MT6739 برای آلکاتل 1x در نظر گرفته شده که ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای پردازش در اختیار دارد. همچنین این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برایش درنظر گرفته شده است. از دیگر قالیت‌های این موبایل می‌توان به حسگر اثرانگشت و سیستم احراز هویت چهره‌ای اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این شرکت از آلکاتل 1c نیز رونمایی کرده که موبایلی بهره‌مند از سیستم عامل اندروید گو بوده و به قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهد شد. 1c از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسلی استفاده می‌کند.

برای این موبایل یک گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز ری بدنه‌ی آن به چشم می‌خورد. این موبایل اقتصادی از یک سنسور ۵ به عنوان دوربین اصلی بهره می برد ویک سنسور ۲ مگاپیکسل نقش دوربین سلفی را برایش ایفا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone