🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29447.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

به دستور رییس جمهور، قبض‌های الکترونیکی جایگزین کاغذی‌ها می‌شوند

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت نیرو مذاکره کرد تا قبض‌های کاغذی آب و برق حذف شود. برای اجرای این پروژه از ظرفیت‌های دولت الکترونیک استفاده خواهد شد و اینطور که وزیر ارتباطات پیش‌بینی ...

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت نیرو مذاکره کرد تا قبض‌های کاغذی آب و برق حذف شود. برای اجرای این پروژه از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - ظرفیت‌های دولت الکترونیک استفاده خواهد شد و اینطور که وزیر ارتباطات پیش‌بینی کرده، این موضوع تا اردیبهشت ماه به نتیجه خواهد رسید.

«محمد جواد آذری جهرمی» در حاشیه بازدید از پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد موضوع حذف کاغذی قبوض خدماتی از جمله برنامه‌های در دست انجام وزارت ارتباطات است و در این زمینه با برخی مجموعه‌های صادر کننده قبض‌ها وارد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - مذاکره شده‌ایم:

«قبض‌های کاغذی هم اکنون توسط مخابرات، وزارت نیرو، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - وزارت نفت و شهرداری برای مردم صادر می‌شود. برای مثال شرکت مخابرات ایران ۳۵ میلیون قبض دوره‌ای صادر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - می‌کند و وزارت نیرو صدور قبوض آب و برق و وزارت نفت قبوض گاز را بر عهده دارد. تصمیم بر این است که از ظرفیت دولت الکترونیکی و از طریق کانال‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اپلیکیشن، پیامک و کدهای دستوری، قبوض خدماتی قابل دریافت برای کاربران باشد و قبوض کاغذی حذف - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - شود.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان

به گفته جهرمی وزارت ارتباطات در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - فاز اول حذف قبوض مخابرات را در یک بازه ۴۵ روزه در دستور کار دارد و با دستور رییس جمهور، حذف قبوض کاغذی آب - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - و برق در فازهای بعدی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تخمین زده می‌شود این پروژه تا اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی شود، گفت:

«هم اکنون مشکل این است که بسیاری از کنتورهای برق به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - نام مالک نبوده و سیستم خدمات مشتریان وزارت نیرو به روزرسانی نشده و بانک اطلاعاتی دقیقی از مالکان کنتور در دسترس نیست. سناریوی اجرای این طرح توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه شده و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.»

صدور قبوض کاغذی آب، برق و تلفن سالانه حدود ۱۴۴۰ میلیارد تومان است. این رقمی بود که وزیر ارتباطات چند ماه قبل اعلام کرد؛ رقمی که به گفته او حفظ آن در شرایط ویژه اقتصادی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - کشور ضروری و متعلق  به مردم است. اینطور به نظر می‌رسد که دولت قصد دارد این قبوض را به گوشی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - همراه شهروندان ارسال کند و نسخه دیجیتالی آن را در کارپوشه ایرانیان قرار دهد. یا آنکه به‌صورت پیامکی یا اپلیکیشن‌ دولت همراه و سایر اپ‌هایی که خدمات پرداخت را انجام می‌دهند، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - به مشترک اطلاع داده شود که قبض‌شان آمده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone