🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  2. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  3. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29448.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حافظه های SSD سیگیت باراکودا 510 و فایرکودا 510 معرفی شدند

سیگیت دوباره به بازار تولید SSD ها بازگشته و این بار از باراکودا پرده برداری کرده است. شاید این SSD آنطور که باید موفق عمل نکرده باشد اما سیگیت حضور خود را اعلام کرده و ...

سیگیت دوباره به بازار تولید SSD ها بازگشته و این بار از باراکودا پرده برداری کرده است. شاید این SSD - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنطور که باید موفق عمل نکرده باشد اما سیگیت حضور خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را اعلام کرده و همچنین از استراتژی جدید خود پرده برداشته است.

استراتژی جدید این شرکت نشان می‌دهد که سیگین قصد دارد تا با استفاده از کنترلر جدید شرکت فیزون یعنی E12 NVMe وارد بازار حرفه‌ای‌ها شود و ترکیبش شامل باراکودا 510 و فایرکودا 510 خواهد بود.

در نگاه اول شاید عاقلانه نباشد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که سیگیت برای دو محصول که در یک خط تولید قرار دارند از دو نام متفاوت استفاده کرده باشد، اما این شرکت قصد دارد فایرکودا را برای گیمر‌ها و مدل‌های ۱ ترابایتی و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۲ ترابایتی نگه دارد و مدل باراکودا را به صورت عمومی‌تر در مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به تولید - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برساند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

گذشته از فضای داخلی، تفاوت‌های جزئی دیگری نیز بین باراکودا 510 و فایرکودا 510 وجود دارد. اینکه باراکودا در دو مدل ۲۵۶ گیگابایتی و فایرکودا در دو مدل ۱۰۰۰ گیگابایتی و ۲۰۰۰ گیگابایتی عرضه می‌شوند، روی پایداری SSD ها نیز - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تاثیر گذار است. این مقدار برای باراکودا ۰.۳ DWPD و برای فایرکودا ۰.۵ DWPD خواهد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بود. اعدادی که خیلی جلب توجه نمی‌کنند.

DWPD معیار سنجش پایداری SSDهاست و به معنی ثبت درایو به صورت روزانه یا Disk Write Per Day است. این معیار به این معنیست که شما هر روز می‌توانید چند بار به اندازه‌ی کل فضای داخلی هارد داده وارد آن نمایید.

فضای داخلی کمتر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باراکودا 510 به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند تبدیل به کارت‌های یک طرفه‌ی M.2 شوند. موضوعی که به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن‌ها کمک می‌کند تا راحت تر درون لپتاپ‌های نازک قرار بگیرند. باراکودا 510 همچنین در نسخه‌هایی همراه با پشتیبانی از رمزنگاری TCG - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Opal عرضه خواهد شد در حالی که فایرکودا بدون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رمزگذاری وارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازار می‌شود.

سیگیت هنوز قیمت این دو SSD را مشخص نکرده است. اما انتظار می‌رود که قیمت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - SSD باراکودا از آنجایی که کاربران عمومی‌تری را هدف قرار داده، منطقی و قابل قبول باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone