🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35566.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بزرگترین شرکت‌های واردکننده موبایل با ارز دولتی هیچ کالایی برای فروش ندارند

بعد از شرایط پر التهابی که بازار موبایل در این روزها طی کرده و باعث شکایات مختلفی از سوی نمایندگان رسمی این حوزه و حتی اعتراض کسبه پاساژ چارسو در عصر دیروز شده، بالاخره وزارت ...

بعد از شرایط پر التهابی که بازار موبایل در این روزها طی کرده و باعث شکایات مختلفی از سوی نمایندگان رسمی این حوزه و حتی اعتراض کسبه پاساژ چارسو در عصر دیروز شده، بالاخره وزارت ارتباطات لیست نهایی شرکت‌هایی که توانسته‌اند برای واردات موبایل ارز دولتی بگیرند را منتشر ساخت. انتشار این لیست موضوعات جالبی را مطرح می‌کند که در ادامه باهمدیگر آن را کمی مورد کندوکاو قرار می‌دهیم.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اولین مورد نام شرکت نودیس پرداز است که در صدر لیست به چشم می‌خورد و مبلغی بیش از 26.5 میلیون یورو ارز دولتی به او تعلق گرفته است. مدیر فعلی این شرکت فردی به نام «احمد پاسدار» است که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اطلاعات دقیقی از پیشینه کاری او در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دسترس نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این شرکت از سال 87 در زمینه‌های مختلف حوزه ICT فعالیت می‌کند اما نکته قابل توجه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در فعالیت این شرکت اینست که تنها یک ماه از زمان صدور مجوز واردات موبایل به آن می‌گذرد. اعطای این مجوز در بحبوحه بازار ارز و بعد دریافت بیشترین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مقدار ارز (حدودا روزی 1 میلیون یورو) شبهات زیادی را درباره دستان پشت پرده شرکت مذکور باقی می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

نکته جالب دیگر نیز بعد از نگاهی به سایت فروشگاه نودیس پرداز به دست می‌آید که با وجود دریافت این مبلغ هنگفت، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کماکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هیچ کدام از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مدل‌های گوشی در آن موجود نیست و همگی تگ ناموجود خورده‌اند. البته که طبق گفته بسیاری از فعالان این صنف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و ادامه لیست منتشر شده، بسیاری از کالاها در گمرک مانده و هنوز همگی ترخیص نشده‌اند؟ ولی بعید به نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌رسد که تمامی دستگاه‌های وارد شده توسط این شرکت پشت در گمرک مانده باشند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

نام دومی که در این لیست به چشم می‌خورد هم متعلق به شرکت هماهنگ پردازش هوشمند است که بازهم با ورود به سایت این شرکت (فروشگاه اینترنتی متعلق آن) با عدم وجودی تمامی مدل‌ها مواجه می‌شویم.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

شرکت مدیاپردازش منطقه آزاد نیز که پیش‌تر در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گفتگوی خود با دیجیاتو عنوان کرده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بودکه بازار واردات خراب شده نیز در لیست منتشر شده رتبه سوم را دارد که بیش از 20 میلیون یورو ارز دولتی به آنها داده شده است. فروشگاه اینترنتی رسمی که در سایت قانونی این شرکت نیز وجود دارد، بازهم هیچ مدلی از موبایل‌ها برای خرید موجودی ندارد! این شرکت با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مشارکت قوی دارد و با اینکه تا دیروز تمامی موبایل‌های عرضه شده توسط مدیاپردازش در دیجی کالا قابل خرید بود ولی از امروز صبح، بسیاری از مدل‌ها از جمله آیفون‌های مختلف با وجود داشتن قیمت در صفحه اصلی فروشگاه، ناموجود اعلام می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

نگاهی هم به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسامی انتهای لیست اگر داشته باشیم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با موارد جالبی مواجه می‌شویم. به عنوان مثال شرکت آخر این لیست به نام شرکت مهندسی بازرگانی طنین انداز شهر پاک که تنها 8000 یورو ارز دولتی به او تعلق گرفته (معادل هشت عدد دستگاه آیفون ایکس) - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طبق گفته سایت خودش واردکننده رسمی گوشی‌های Gfive هست که سهم درصد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بسیار ناچیزی در بازار ایران دارد و اصولا در هیچ سایت و فروشگاهی هم برای فروش پیدا نمی‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

شرکت تحلیلگران هوشمند امید (تتاتل) نیز که خود را نماینده رسمی واردات محصولات اپل معرفی می‌کند کمی بیش از 100 هزار یورو ارز دولتی گرفته که با این مقدار قاعدتا توانسته در نهایت 100 الی 200 موبایل آیفون (اگر موارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگر اپل را در نظر نگیریم) وارد کند که این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مقدار واردات برای یک شرکت کمی تا قسمتی غیرمنطقی است.

احتمالا اگر این لیست را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تا انتها پیش برویم با موارد مشابه متعددی مواجه می‌شویم و بسیاری از فروشگاه‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اینترنتی نظیر دیجی‌کالا و مقداد آی‌تی هم بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موبایل‌های خود را با برچسب اتمام موجودی همراه کرده‌اند.

در هر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حال شفاف سازی که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی» در ارائه این لیست انجام داده در نوع خود ستودنیست و احتمالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نشر این لیست، تبعات بیشتری را به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همراه داشته باشد. باید صبر کرد و دید پیامدهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انتشار این لیست چگونه خواهد بود و این شرکت‌ها و فعالان این حوزه، چه واکنش‌هایی به آن خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رازک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone