🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21119.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سونی از اولین سنسور تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در دنیا رونمایی کرد

شرکت سونی از اولین سنسور تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی دنیا رونمایی کرد. سنسور IMX500 سونی که هم توان پردازشی دارد و هم حافظه میتواند با تکیه بر قابلیت های خود در زمینه یادگیری ماشینی تسک های ...

شرکت سونی از اولین سنسور تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی دنیا رونمایی کرد. سنسور IMX500 سونی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - که هم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - توان پردازشی دارد و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - هم حافظه میتواند با تکیه بر قابلیت های خود در زمینه یادگیری ماشینی تسک های مختلف را در زمینه بینایی کامپیوتری انجام دهد بی آنکه نیاز به سخت افزار خاصی داشته باشد. به این ترتیب آنطور که سونی می گوید مسیر برای ساخت های دوربین های سریع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - تر، ارزان تر و ایمن تر با تکیه بر هوش مصنوعی هموار خواهد شد.

در سال های اخیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - دستگاه های مختلف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - از تلفن های هوشمند گرفته تا دوربین های مراقبتی با تکیه بر هوش مصنوعی وارد بازار شده اند. از یادگیری ماشینی هم نتنها در بهبود کیفیت تصاویر بلکه درک بهتر ویدیوها درست مانند یک انسان کمک گرفته شده است؛ تشخیص انسان و اشیاء از جمله توانایی های چشم انسان است که بشر تلاش میکند به لطف این تکنولوژی به دوربین ها نیز آن را اضافه کند. خلاصه کلام اینکه کاربردهای این فناوری بیشمارند (و البته گاهی نگران کننده) و از تولید ماشین های خودران گرفته تا نظارت و مراقبت خودکار از جمله کاربردهای آن است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران

اما بسیاری از اپلیکیشن ها برای تحلیل عکس ها و ویدیوها باید آنها را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - به کلاود ارسال کنند؛ فرایندی کُند و بعضا ناامن که دسترسی هکرها به دیتای حساس را ممکن میکند. در سناریوهای دیگر تولیدکنندگان باید هسته های پردازشی خاصی را روی دستگاه های تولیدی خود نصب کنند تا توان محاسباتی بیشتری برای انجام این قبیل امور پیدا کنند و این اتفاقی است که در محصولات اپل، گوگل و هواوی رخ داده است.

حالا اما سونی مدعی شده که حسگر تصویر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - جدید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - آن راهکاری ساده تر را نسبت به آنچه گفتیم ارائه میکند.

مارک هنسون نایب رئیس کسب و کار و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - نوآوری سونی در این باره گفت:

برای پیاده سازی این امکانات روش های دیگری هم وجود دارد. اما فکر نمی کنم که تولید چند میلیارد عددی آنها فعلا مقرون به صرفه باشد.

منظور او رایانش لبه ای بود که از چیپ های هوش مصنوعی اختصاصی برای این منظور بهره می گیرد و این چیپ ها به سنسور عکس متصل نیستند.

با این حال نسل اول از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - سنسور تصویر هوش مصنوعی سونی به این زودی ها وارد محصولات مصرفی از جمله تلفن های هوشمند یا تبلت ها نخواهد شد و در عوض سونی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - قصد دارد مشتریان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - سازمانی و صنعتی را هدف قرار دهد. آمازون یکی از مشتریان احتمالی این سنسور است که در فروشگاه های Go - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - با کمک دوربین های مبتنی بر  هوش مصنوعی خریداران را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - زیر نظر می گیرد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - و بهای اجناسی که برداشته اند را محاسبه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - می کند.

یکی از مزایای این تراشه های هوش مصنوعی جدای از مقرون به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - صرفه بودنشان این است که مستقیما به پشت سنسور تصویر متصل می شوند و در نتیجه فرایند تشخیص آبجکت ها در داخل خود دوربین انجام خواهد شد و دیگر نیازی به ارسال دیتا برای کلاود یا پردازنده های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - مجاور نخواهد بود.

فروش نمونه های تستی از سنسور تصویر IMX500 به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جویبار استان مازندران - مشتریان اولیه همین حالا نیز آغاز شده و قیمت پایه برای آن برابر با ۹۳ دلار اعلام شده است. سونی ابراز امیدواری کرده که نخستین محصولات بهره مند از این سنسور در سه ماهه نخست ۲۰۲۱ به بازار بیایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone