🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23087.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری در تراشه وای فای؛ بیش از 1 میلیارد محصول در معرض خطر

آسیب پذیری امنیتی جدیدی به نام Krook کشف شده که به هکرها اجازه دسترسی به ترافیک وای فای و رمزگشایی آنرا می دهد. به گفته محققان امنیتی شرکت ESET، این باگ برخی اکسس پوینت ها ...

آسیب پذیری امنیتی جدیدی به نام Krook کشف شده که به هکرها اجازه دسترسی به ترافیک وای فای و رمزگشایی آنرا می دهد.

به گفته محققان امنیتی شرکت ESET، این باگ برخی اکسس پوینت ها و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - روترها و همچنین چیپ های ساخت برادکام (Broadcom) و سایپرس (Cypress) را که در گوشی ها و لپ تاپ ها به کار رفته اند، تحت تأثیر قرار داده است. طبق برآوردهای این شرکت، بیش از یک میلیارد دیوایس در برابر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - Krook آسیب پذیرند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران

به گفته ESET، شرکت های برادکام و سایپرس به روز رسانی امنیتی برای پچ کردن این حفره را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - منتشر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - کرده اند. این شرکت امنیتی تولیدکنندگان تلفن همراه و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - همچنین دیگر شرکت هایی که گمان می رود از آسیب پذیری Krook زیان دیده باشند را در جریان قرار داده است.

محققان کمپانی ESET پیش از انتشار به روز رسانی های امنیتی برای حفره Krook، با انجام آزمایشاتی متوجه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - شدند هکرها از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - طریق این حفره به برخی محصولات آمازون، اپل، گوگل، سامسونگ، Raspberry، شیائومی و همچنین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - اکسس پوینت های ایسوس و هواوی حمله - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - کرده اند.

محققان امنیتی شرکت ESET لیست برخی از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - محصولاتی که در برابر Krook آسیب پذیرند را منتشر کردند:

  • Amazon Echo 2nd gen
  • Amazon Kindle 8th gen
  • Apple - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - iPad mini 2
  • Apple iPhone 6, 6S, 8, XR
  • Apple MacBook Air Retina 13-inch 2018
  • Google Nexus 5
  • Google Nexus 6
  • Google - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - Nexus 6S
  • Raspberry Pi 3
  • Samsung Galaxy - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - S4 GT-I9505
  • Samsung Galaxy S8
  • Xiaomi Redmi 3S

محققان این شرکت روترهای بیسیم زیر را آسیب پذیر گزارش کرده اند:

  • Asus - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - RT-N12
  • Huawei B612S-25d
  • Huawei EchoLife HG8245H
  • Huawei E5577Cs-321

سخنگوی اپل اعلام کرد که این شرکت آسیب پذیری یاد شده را اکتبر سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - گذشته میلادی رفع کرده است. آمازون نیز با انتشار بیانیه ای گفت که روترهای اعلام شده به طور خودکار آپدیت امنیتی را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شوکا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، خب مشکلی که من توی مایکروفر اسنوا SG-54311 داشتم این بود که هر وقت می‌خواستم ازش استفاده کنم، صدایی شبیه به بوق ماشین تویش میومد و هیچ واکنشی ازش نمی‌گرفتم. بنظر می‌رسه که مسئله از موتور یا چراغ قوه‌اش بوده و نیاز به تعمیر داشته.

من در شهر چالوس در منطقه گرامجان زندگی می‌کنم و با توجه به این که این یک مشکل فنی بود، باید به فنی خوب و ماهری مراجعه می‌کردم. به نظرم اگر به یک فروشگاه لوازم برقی در گرامجان برید و از اونجا اطلاعاتی کسب کنید، می‌تونید به راحتی به فنی مناسب برای تعمیر این مایکروفر مراجعه کنید.

خلاصه اینکه باید به فروشگاه لوازم برقی در گرامجان برید و مشکل خودتون رو با فنی های ماهر در میان بگذارید، تا بتوانید مشکلات مایکروفر اسنوا SG-54311 خودتون رو در کوتاه ترین زمان ممکون حل کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone