🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31862.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ نیم‌نگاهی به نسخه انگلیسی LifeAfter

بعد از چند هفته کم‌رمق، بالاخره به یک هفت‌سنگ پربازی رسیدیم؛ نسخه انگلیسی LifeAfter عرضه شد، رولینگ اسکای (Rolling Sky) با قسمت دومش توانست تکانی به سبک موزیکال بدهد، ادامه یکی از پرامتیازترین بازی‌های اندروید به ...

بعد از چند هفته کم‌رمق، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بالاخره به یک هفت‌سنگ پربازی رسیدیم؛ نسخه انگلیسی LifeAfter عرضه شد، رولینگ اسکای (Rolling Sky) با قسمت دومش توانست تکانی به سبک موزیکال بدهد، ادامه یکی از پرامتیازترین بازی‌های اندروید به انتشار رسید و مجموعه معروف سوپر استیکمن گلف (Super Stickman Golf) هم در قالب عنوانی آنلاین به تلفن‌های هوشمند بازگشت.

اما قبل از اینکه به سراغ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این بازی‌ها برویم، بیایید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ابتدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نگاهی به مهمترین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اتفاقات هفته گذشته دنیای موبایل گیمینگ بیاندازیم. اول از همه دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) که ظاهرا تا انتشارش زمان زیادی باقی نمانده است. کمپانی چینی NetEase که در ساخت این بازی با بلیزارد همکاری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد، از پایان روند توسعه بازی از طرف خودشان خبر داد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته از این حرف می‌توان یک برداشت دیگر هم کرد. اینکه NetEase - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کارش با دیابلو ایمورتال تمام شده و از این به بعد بلیزارد بخش زیادی از پروژه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به دست می‌گیرد. بنابراین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هنوز تا انتشار بازی فاصله داریم. هرچه که هست، باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازی مورد انتظار چه زمانی به تلفن‌های هوشمند می‌آید.

اما دومین و آخرین خبر مهم هفته به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسخه اندروید استاردو ولی (Stardew Valley) مربوط می‌شود. این بازی که پیش‌ثبت‌نامش در گوگل‌پلی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دو هفته پیش شروع شد، قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) برای دیوایس‌های اندرویدی انتشار یابد. اگر سازنده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روندی مشابه نسخه iOS را پیش بگیرد، استاردو ولی اندروید نیز ۷.۹۹ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

LifeAfter

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

وقتی برای اولین بار پورت موبایل ARK Survival Evolved منتشر شد، مهمترین ویژگی که بازی را به اثری متمایز در سبک بقا (Survival) تبدیل کرد دوربین آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود. تا پیش از ARK موبایل بازی‌های بقای خوبی داشت ولی هیچکدام این «تلاش برای زندگی» را از نمای سوم شخص روایت نکردند یا اگر هم به سراغ این سبک دوربین می‌رفتند، کیفیت لازم را نداشتند.

ARK به همین خاطر تبدیل به اثری منحصر به فرد روی گوشی شد و حالا LifeAfter در وسعتی بزرگ‌تر و بهتر همین کار را انجام داده است. هسته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اصلی گیم‌پلی بازی به بقیه بازی‌های بقا شباهت دارد؛ باید چوب، سنگ و مواد اولیه مورد نیاز را بیابید، با آن‌ها اسلحه و سرپناه بسازید، مراقب غذای شخصیت اصلی باشید و در ماموریت‌های مختلف به جنگ با زامبی‌ها بروید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

جدا از گستردگی بالای فعالیت‌ها و گرافیک خوب بازی، یکی از بزرگترین برگ برنده‌های LifeAfter به توجه زیادش در بخش همکاری برمی‌گردد. در اینجا هر لحظه می‌توانید بازیکنی را دعوت کرده و دوتایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در دنیای بزرگ بازی به کشتار زامبی‌ها بروید. بعضی وقت‌ها هم آن‌قدر ماموریت‌ها سخت می‌شوند که مجبورید چند نفره به سراغ یک دشمن بروید.

LifeAfter اثر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بی‌نقصی نیست و مشابه بقیه ساخته‌های NetEase در اینجا باگ‌ها نیز جزئی جدانشدنی از بازی هستند ولی اگر بخواهیم نکات مثبت و منفی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وزن بگیریم، مشخصا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترازو به سمت ویژگی‌های سرگرم‌کننده بازی سنگینی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه بقای جذای روی گوشی هستید، LifeAfter را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1280 مگابایت زبان:

Rolling Sky 2

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

قسمت اول رولینگ اسکای (Rolling Sky) آغاز کننده مسیری جدید در سبک بازی‌های ریتمیک بود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و به‌خاطر ارتباط نزدیک‌تر بین آهنگ‌ها و طراحی هنری بازی، Rolling Sky 2 به بهترین حالت ممکن توانسته این راه را ادامه بدهد. تک تک ثانیه‌های بازی شبیه به زیباترین رویاهایی هستند که تاکنون در قالب رسانه‌های تصویری دیده‌ایم؛ همان‌قدر چشم‌گیر، همان‌قدر شاعرانه و همان‌قدر دست‌نیافتنی.

از دیدگاه گیم‌پلی Rolling Sky 2 به نسخه اصلی وفادار باقی مانده، کنترل شخصیتی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دست خود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Rolling Sky 2

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 214.6 مگابایت زبان:

Golf Blitz

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

سوپر استیکمن گلف یکی از معروف‌ترین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی‌های ورزشی موبایل است و از آخرین حضورش روی گوشی هم سه سالی می‌گذرد؛ Golf Blitz یک نسخه فرعی از همین مجموعه به‌حساب می‌آید و نسبت به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قسمت‌های قبلی، دو تغییر بزرگ دارد: تمرکز روی بخش آنلاین و حضور قدرت‌های مختلف.

در Golf Blitz دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند و هر کسی که بتواند سه بار توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده خواهد شد. در میان می‌توان از قدرت‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مختلفی هم کمک گرفت تا پرتاب‌های بهتری داشت. بازی فعلا در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منطقه‌های کانادا، آلمان و کره جنوبی عرضه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده و برای تجربه آن به نرم‌افزار تغییر آی‌پی نیاز دارید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99.5 / 70 مگابایت زبان:

DISTRAINT 2

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

با میانگین امتیازی ۴.۹ قسمت اول DISTRAINT پنجمین اثر تحسین شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تاریخ گوگل‌پلی از دیدگاه کاربران است و حالا بعد از سه سال علاقه‌مندان می‌توانند ادامه بازی را تجربه کنند. در DISTRAINT 2 بازیکن‌ها بار دیگر کنترل پرایس (Price) را به‌عهده دارند، کسی برای همکاری با یک کمپانی مجبور می‌شود تا انسانیتش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را بفروشد. مشابه گذشته در این قسمت نیز سازنده سعی کرده داستانی گیرا، اتمسفری تاریک، ترسی روانشناسانه را ارائه بدهد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

DISTRAINT 2

سازنده: Winterveil قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 164.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone