تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27233.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کنترل گوشی با حرکت دست؛ گوگل پیکسل 4 احتمالاً به چیپ رادار سولی مجهز می شود

پروژه سولی برای اولین بار در کنفرانس گوگل I/O 2015 معرفی شد. سولی یکی از پروژه های تیم ATAP گوگل است که برای کنترل دستگاه ها با حرکات کوچک دست توسعه یافته است. فرقی نمی ...

پروژه سولی برای اولین بار در کنفرانس گوگل I/O 2015 معرفی شد. سولی یکی از پروژه های تیم ATAP گوگل است که برای کنترل دستگاه ها با حرکات کوچک دست توسعه یافته است. فرقی نمی کند که - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در حال استفاده از یک تلفن هوشمند، ساعت یا تبلت باشید؛ سنسور حرکتی سولی می تواند تفاوت بین جزئی ترین حرکات دست را تشخیص داده و انجام امور مختلف را ممکن کند. حالا گفته شده گوگل از این چیپست در - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تعدادی از محصولات سال 2019 خود استفاده خواهد کرد.

این موضوع احتمال به کارگیری سنسور حرکتی سولی در پیکسل 4 را بسیار - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بالا می برد. هنوز مشخص نیست گوگل از این سنسور در پیکسل های بعدی چه استفاده ای خواهد کرد اما احتمالات بسیاری وجود دارند؛ از زست های حرکتی گرفته تا راه های تازه برای تعامل با دستیار صوتی این شرکت.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ممکن است دموهایی که قبلا - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سنسور حرکتی سولی منتشر شده اند نشانه هایی از کاربردهای احتمالی آن در خود داشته باشند. برای مثال، در یکی از آن ها تغییر رنگ پالت رنگ در یک برنامه نقاشی از طریق سولی انجام می شد، در نمونه های دیگری هم پخش موسیقی یا متوقف کردنش با حرکات دست میسر شده بود. البته گوگل ممکن است از این سنسور برای انجام کارهایی استفاده کند که تاکنون - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به شکل عمومی بیان نکرده.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اما این حدس و گمان ها زمانی جدی تر شد که وبسایت XDA Developers در نسخه بتای اندروید Q کدهایی یافت که به یک ویژگی مختص موبایل های پیکسل به نام «سنسور هوشیار» اشاره داشتند. به گفته این وبسایت:

«گوگل در فایل APK گزینه های بسیاری برای نشان داده شدن یا عدم نمایش تنظیمات - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مربوط - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به سنسور هوشیار قرار داده است. در قسمت های دیگر هم تنظیماتی به چشم می خورند که احتمالا مربوط به قابلیت پخش یا توقف موسیقی از طریق این سنسور هستند.»

این اخبار تا حدودی خوشحال کننده هستند زیرا گوگل تا امروز برای خاص تر کردن موبایل های خودش نسبت به رقبا کار - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خاصی انجام نداده است، در حالی که استفاده از یک سنسور حرکتی کارآمد در پیکسل های بعدی این کار را به خوبی انجام خواهد داد.

اگرچه پیکسل 4 اولین تلفنی نخواهد بود که از چنین قابلیتی بهره مند است. ال جی نیز چندی پیش چنین امکانی را در گوشی G8 - تعمیرات یخچال هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فراهم کرده بود. با این حال موبایل ال جی از سنسور سولی استفاده نمی کرد و زیاد هم موفق نبود؛ و انتظار می رود گوگل تجربه بسیار بهتری برای کاربران فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone