تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33057.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نرم افزار اختصاصی اپل مانع تعمیر محصولاتش توسط سرویس‌های شخص ثالث می‌شود

اپل احتمالا به دنبال ایجاد نرم افزاری اختصاصیست تا تعمیرات مک بوک پرو و iMac پرو تنها توسط کارشناسان رسمی این شرکت آمریکایی انجام شود. در گزارشات، انتقاد‌ها از این رویکرد اپل و عواقبی که ...

اپل احتمالا به - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دنبال ایجاد نرم افزاری اختصاصیست تا تعمیرات مک بوک پرو و iMac پرو تنها توسط کارشناسان رسمی این شرکت آمریکایی انجام شود. در گزارشات، انتقاد‌ها از این رویکرد اپل و عواقبی که احتمالا در پی دارد قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد بدون استفاده از این نرم افزار، سرویس‌های خدماتی شخص ثالث نمی‌توانند - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مک بوک پرو‌هایی که از مشکلاتی نظیر اختلال در صفحه نمایش، بورد‌ها، کیبورد‌ها و دیگر قطعات سخت افزاری رنج می‌برند را تعمیر کنند. در واقع کامپیوتر بعد از تعمیر تا زمانی که توسط کارشناس - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رسمی اپل با نرم افزار اختصاصی یاد شده مورد ارزیابی قرار نگیرد، قابل استفاده نخواهد بود.

چیپ‌های T2 استفاده شده در مک بوک پرو 2018 و آی مک پرو اپل موجب در پشت این موضوع و نیاز به استفاده از نرم افزار - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اختصاصی برای تکمیل فرایند تعمیر هستند.تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در اسناد اپل اشاره شده - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که برای مک بوک پرو 2018 این موضوع شامل تعمیر نمایشگر، برد منطقی، تاچ آی دی و نیز قاب بالایی دستگاه می شود. قاب بالایی هم کیبورد، باتری، ترکپَد و اسپیکر - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را در خود جای داده - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. در مورد مک بوک پرو قطعات مذکور شامل - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بُرد منطقی و حافظه های فلش هستند. اگر این قطعات توسط تعمیر کنندگان ثالث تعمیر شوند و فرایند عیب یابی اپل را طی نکنند ممکن است فرایند تعمیر ناقص - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باقی بماند و سیستم به درستی کار نکند.

در روزهایی که امنیت سخت افزاری یکی از دغدغه‌های اصلی دنیاست شاید بتوان تا حدی این رویکرد اپل را منطقی دانست، اما به هر ترتیب این موضوع کمی با رسالت اصلی کامپیوتر‌های شخصی که هرگز دستگاه‌های مهر و موم شده تلقی نمی‌شدند در تضاد است. مک چند وقتیست که این رسالت را نادیده گرفته و در جهتی کاملا عکس - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حرکت می‌کند.

اپل هنوز - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هیچ دیدگاه رسمی در این باره اعلام نکرده. منتقدان حوزه‌ی تکنولوژی اما بر این عقیده‌اند که تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند در صدد دشوار کردن روند تعمیر دستگاه‌هایشان هستند تا کاربران با سرعت بیشتری نسبت به خرید - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دستگاه‌های جدید تر اقدام کنند.

اپل در کنار بسیاری از تولید کنندگان سخت - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افزاری دیگر تلاش کرده‌اند تا در مقابل قانون تعمیرات آزاد بایستند. قانونی که می‌گوید همه‌ی تولید کنندگان قطعات الکترونیکی باید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان و سرویس‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خدماتی شخص ثالث هم قرار دهند تا آن‌ها هم توانایی تعمیر کردن دستگاه‌ها را داشته باشند.

تا به امروز در کشور آمریکا ۱۹ ایالت این - تعمیرات یخچال الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قانون را تصویب کرده‌اند اما در هیچ کجای ایالات متحده استفاده از نرم افزار‌های اختصاصی -به شکلی که در این مطلب به آن اشاره شد- ممنوع نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone