🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35359.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندر مطبوعاتی گلکسی تب اس 4 سامسونگ را ببینید

رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی تب اس 4 سامسونگ منتشر شده که خبر از تبلتی بدون کلید هوم می دهد. بنا بر این تصویر که توسط وبسایت اندروید هدلاین و به واسطه منبعی نا شناس منتشر ...

رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی تب اس 4 سامسونگ منتشر شده که خبر از تبلتی بدون کلید هوم می دهد.

بنا بر این تصویر که توسط وبسایت اندروید هدلاین و به واسطه منبعی نا شناس منتشر شده به نظر می رسد تبلت مورد بحث نسبت به نسل قبلی نمایشگری بزرگتر و با حاشیه هایی کمتر داشته باشد. همچنین در حالی که گلکسی تب اس 3 نسبت نمایشگر 4 به 3 داشت، این بار احتمالاً شاهد نسبت متفاوتی خواهیم بود.

اکنون لوگو سامسونگ از حاشیه نمایشگر حذف شده و به این ترتیب شاید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمپانی کره ای اسکنر عنبیه چشم را به منطور قبل گشایی در آن تعبیه کرده باشد؛ اسکنری که البته ماژول های مرتبط با آن در تصویر مشخص نیست.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

قاب پشتی گلکسی تب اس 4 مشابه با نسل پیشین (گلکسی تب اس 3) است و دوربین اصلی تکی در میانه بالایی آن قرار گرفته. در نهایت باید گفت شاید فقدان کلید هومِ مجهز به حسگر اثر انگشت در این تبلت نشان از به کار گیری حسگری تعبیه شده در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زیر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایشگر باشد.

پیش از این گمانه زنی شده بود که گلکسی تب اس 4 با پشتیبانی از داک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دکس و نیز پشتیبانی از دو نمایشگر همراه خواهد شد. علاوه بر این احتمالاً شاهد ارائه یک کاور کیبودر نیز خواهیم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود. انتظار می رود گلکسی تب اس 4 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) و احتمالاً در رویداد IFA برلین معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone