تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13069.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سازمان امور مالیاتی: اینفلوئنسرها هم مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی می‌شوند

قانون پایانه‌های فروشگاهی به زودی اجرایی خواهد شد و اینفلوئنسرها نیز موظف هستند که اظهارنامه مالیاتی پر کنند و مانند سایر پایانه‌ها در این طرح حضور داشته باشند. معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور ...

قانون پایانه‌های فروشگاهی به زودی اجرایی خواهد شد و اینفلوئنسرها نیز موظف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - هستند که اظهارنامه مالیاتی پر کنند و مانند سایر پایانه‌ها در این طرح حضور داشته باشند. معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی تاکید کرد که کلیه فعالان اقتصادی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - با اجرایی شدن قانون پایانه‌های فروشگاهی، باید این پایانه‌ها را در بنگاه‌ها برای صدور صورت حساب‌های الکترونیکی پیاده کنند. او تاکید کرده که افراد دارای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۵۰۰ هزار دنبال کنند ه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در شبکه‌های مجازی نیز جزو فعالین اقتصادی به شمار می‌روند و موظف به انجام این کار هستند وگرنه با مشکلات قانونی روبرو خواهند شد.

«محمود علیزاده» معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کشور، در نشست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خبری ارائه عملکرد، برنامه‌ها و پروژه‌های وزارت اقتصاد در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد کلیه فعالان اقتصادی با اجرایی شدن قانون پایانه‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - فروشگاهی، باید پایانه‌های مذکور را در بنگاه‌ها برای صدور صورت حساب‌های الکترونیکی پیاده کنند. به گفته علیزاده این اطلاعات باید در یک حافظه جمع‌آوری و به سامانه مودیان سازمان مالیاتی منتقل شود‌: «حضور سازمان مالیاتی صرفا محدود به دستگاه حافظه مالیاتی می‌باشد و صورت حساب‌های الکترونیکی صادر شده توسط بنگاه‌ها به سازمان ارائه می‌شود.»

علیزاده تاکید دارد با اجرای این قانون جدید، محاسبات مالیات ارزش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - افزوده طبق دیتا و اطلاعات صورت‌های فروش الکترونیکی مبنای محاسبه قرار می‌گیرد. این صحبت بدان معناست که زین پس فرآیندهای مالیاتی بدون دخالت عامل انسانی پیاده خواهد شد: «این قانون - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدید نیازمند حمایت همه جانبه است تا بر این اساس بتوانیم به درستی  قانون پایانه‌ها را پیاده و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - اجرا کنیم.»

او تاکید کرد که نیاز به دستگاه جدیدی نیست تا سامانه‌های فروشگاهی وارد این طرح بشوند: «هر دستگاه‌های مثل ابزارهای پوز‌ که قابلیت اتصال به دیوایس حافظه سامانه مالیاتی وصل شود یک نوع حافظه مالیاتی است. هدف اصلی قانون صدور صورت حساب‌های الکترونیکی است و برای بخش اصناف و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تک کالاهایی این شرایط فراهم است که صرفا از ابزار پرداخت استفاده کرد.»

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

او در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر چگونگی التزام این قانون به سامانه‌های فروشگاهی گفت: «با اجرایی شدن قانون، صورت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - حساب‌های خارج از این چارچوب مورد پذیرش ما نیست و کسب و کارهای ثبت نام نشده در این سامانه قابلیت صدور صورت حساب ندارند.» او تاکید کرد هم‌اکنون استانداردهای لازم برای نحوه و چگونگی ایجاد و تهیه پایانه های فروشگاهی تهیه شده.

علیزاده در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - پاسخ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به دیگر سوال دیجیاتو - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مبنی بر چگونگی اعمال این قانون بر کسب و کارهای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - اینستاگرامی گفت: «آنها طبق قانون بودجه امسال مکلف هستند به ما اظهارنامه بدهند و حساب‌های بانکی‌شان بررسی می‌شود.» به گفته علیزاده  پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان با پیاده سازی و اجرای این قانون باید پایانه فروشگاهی را برای فعالیت خود آماده کنند و سازمان امور مالیاتی از طریق سامانه مودیان ارزش افزوده فعالیت آن‌ها را به صورت مکانیکی و هوشمند محاسبه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا از این طریق فعالیت‌های مالیاتی را بدون عامل انسانی کاملا هوشمند انجام شود.

به گفته علیزاده قانون مذکور در اواخر  آبان سال 98 ابلاغ شده و فعالیت‌های سازمان نیز از همان زمان آغاز و سامانه های مورد نیاز آماده شده‌اند. او تاکید دارد  از روزهای آینده آدرس‌های مربوطه اعلام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا ثبت نام بنگاه‌های اقتصادی آغاز شود: «دو‌ کد شناسه برای پایانه و حافظه تعریف و صادر خواهد شد. بر مبنای این دو کد در سامانه مودیان رجیستری می‌شوند تا بتوانند صورت حساب‌های الکترونیکی صادر شود.‌

در ادامه این مراسم، «هادی خانی» معاون فناوری‌های سازمان امور مالیاتی نیز خبر از تکمیل پرونده مالیات الکترونیکی داد: «در حوزه مالیات الکترونیک اکنون در جایگاه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مناسبی قرار داریم البته راه طولانی برای تحقق مالیات هوشمند داریم.  پیش از این یکی از چالش‌های حوزه مالیات، تامین داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز بود با اقدامات انجام شده اکنون چالش ما کیفیت اطلاعات مورد نیاز است. در این زمینه سه الی ۴ دستگاه را به دستگاه‌های قضایی برای عدم همکاری در ارائه اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی معرفی کردیم. در تعامل با معاونت فناوری ریاست جمهوری اکنون شرکت‌های دانش بنیان در سازمان امور مالیاتی فعال شده است - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا در چند فاز یه سمت سامانه‌های هوشمند تحلیل داده حرکت کنیم. »

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone