🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10809.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فینووا از سرمایه‌گذاری در استارتاپ گردشگری اتاقک خبر داد

فینووا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده از سرمایه‌گذاری در استارتاپ گردشگری اتاقک خبر داد. این سرمایه‌گذاری که در روزهای اخیر نهایی شده، برای توسعه خدمات و زیرساخت‌های اتاقک ...

فینووا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده از سرمایه‌گذاری در استارتاپ گردشگری اتاقک خبر داد. این سرمایه‌گذاری که در روزهای اخیر نهایی شده، برای توسعه خدمات و زیرساخت‌های اتاقک و افزایش نفوذ این سرویس در بازار گردشگری استفاده خواهد شد.

«شهاب شهوازیان» مدیر ارشد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - بازاریابی اتاقک در گفتگو با دیجیاتو مبلغ این سرمایه‌گذاری و درصد واگذار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - شده از سهام اتاقک را محرمانه اعلام کرده و صرفا به ذکر این نکته که میزان واگذاری سهام «اندک» بوده بسنده کرد. او در پاسخ به این سوال که اهداف اتاقک از این جذب سرمایه چه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - بوده اینطور پاسخ داد:

«بخشی از این جذب سرمایه صرف توسعه زیرساخت‌ها و محصول ما می‌شود. البته برنامه‌هایی برای توسعه بازار خود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - هم در دستور کار داریم و بخشی از سرمایه را هم برای بهبودهای کیفی صرف خواهیم کرد.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس

در دوران کرونا استارتاپ‌های گردشگری با شوک‌های اقتصادی بزرگی مواجه شده و بعضی از آن‌ها مقدار قابل توجهی از مشتریان خود را از دست دادند. با توجه به این موضوع، شهوازیان در پاسخ به این پرسش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - که آیا جذب سرمایه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - اتاقک در شرایط فعلی به خاطر فشارهای مالی انجام گرفته یا دلایل دیگری سبب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - این کار شده‌اند گفت:

«بازار اجاره اقامتگاه که ما در آن فعالیت می‌کنیم در فضای آنلاین بازار نسبتا بکری به شمار می‌رود، به طوری که میانگین نهایتا 5 الی 6 درصد از سهم بازار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - را در دست دارد و این در حالیست که ابعاد این بازار بسیار بزرگ است. واقعیت امر اینجاست که همین موضوع باعث شده تا استارتاپ‌های این حوزه جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاری داشته باشند. ضمنا بسیاری از کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نزدیک به سودآور شدن هستند. در مورد مسائل مالی، حداقل درباره اتاقک می‌توانم بگویم که ما مشکلات مالی نداشتیم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کازرون استان فارس - و در سال 99 نسبت به سال 98 حتی رشد را هم تجربه کردیم.»

مدیر ارشد بازاریابی اتاقک دلیل این رشد را در دوران کرونا و کاهش سفرها، حرکت مردم به سمت پلتفرم‌های آنلاین اجاره اقامتگاه توصیف می‌کند که با ارائه تدابیر بهداشتی و اتاق‌های پاک جهت اقامت توانستند با استقبال مردم روبرو شده و اعتماد آن‌ها را بدست آورند.

به گفته شهوازیان اتاقک در دوران پاندمی، از سال 98 تا 99 بیش از ۴ برابر در زمینه‌های تعداد کاربر و فروش و در سوی دیگر پلتفرم اتاقک یعنی تعداد میزبان‌ها رشد تجربه کرده است. همچنین از نظر تعداد اقامتگاه نیز اتاقک در سال 99 نسبت به سال 98، با افزایشی چهل درصدی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone