🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42761.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پلی میان واقعیت مجازی موبایل و پی سی؛ ZEISS پا به میدان می گذارد

برخی معتقدند که پلتفرم های واقعیت مجازی وابسته به تلفن همراه مثل کاردبورد و Daydream نمی توانند پتانسیل حقیقی این فناوری را به نمایش بگذارند. اگرچه تلفن های همراه حالا بسیار قدرتمند شده اند اما ...

برخی معتقدند که پلتفرم های واقعیت مجازی وابسته به تلفن همراه مثل کاردبورد و Daydream نمی توانند پتانسیل حقیقی این فناوری را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایش بگذارند. اگرچه تلفن های همراه حالا بسیار قدرتمند شده اند اما در مقایسه با کامپیوترهای قدرتمند هنوز ضعف دارند.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر هدست هایی مثل آکیلس ریفت، وایو و پلی استیشن وی آر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم بسیار گران - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قیمت هستند. به همین دلیل است که ZEISS پا به میدان گذاشته و هدست VR ONE Conncet را برای ایجاد پلی میان این دو دنیا ساخته است. با استفاده از این هدست می توانید تجربه بازی های با کیفیت در حد پی سی را روی موبایل داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حال، هنوز هم نیازمند یک پی سی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قدرتمند هستید که محتوای موجود روی SteamVR را اجرا کند و در کنار آن به یک موبایل هم نیاز دارید. یکی از موبایل های اپل یا یک موبایل اندرویدی که به قدر لازم نمایشگرش با کیفیت باشد؛ بنابراین حداقل 2K WQHD پیشنهاد می شود.

تلفن خود را درون هدست ZEISS VR ONE قرار می دهید و از طریق بلوتوث نیز موشن کنترلرها را به دستگاه متصل می کنید. حالا موبایل از طریق یک کابل یو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اس بی به کامپیوتر وصل می شود. همراه با این هدست احتمالا یک کابل بلند یو اس بی هم عرضه می شود چون تمام مدت شما باید به کامپیوتر وصل باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اگر یه تلفن همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قدرتمند و یک کامپیوتر قوی دارید، بنابراین لزوم وجود یک هدست 500 دلاری دیگر چیست؟ نکته اینجا نهفته است که برخلاف آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو، شما اصلا نیازی به هدست ZEISS هم ندارید و فقط با 129 دلار می توانید دو کنترلر بلوتوث، نرم افزار و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کابل های کناری را خریداری کنید و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روی هر هدست وابسته به موبایل از آن استفاده کنید.

قیمت هدست به صورت جداگانه هنوز اعلام نشده ولی هدست در کنار موارد فوق در اروپا با قیمت 199 یورو به فروش می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادپری نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر آیا یک سوالی دارم معلم میانه خدمات دارید
پاسخ: بله در معلم شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone