🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42763.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نخستین پهپاد تجاری Yuneec برای تصویربرداری و نجات آماده ورود به بازار شد

شاید کمپانی Yuneec از لحاظ شهرت و محبوبیت در حد و اندازه های برندی چون DJI نباشد، اما پهپادهای کوچک و سلفی این شرکت مشتریان خاص خود را در بازار دارند. حال در یک قدم رو ...

شاید کمپانی Yuneec از لحاظ شهرت و محبوبیت در حد و اندازه های برندی چون DJI نباشد، اما پهپادهای کوچک و سلفی این شرکت مشتریان خاص خود را در بازار دارند. حال در یک قدم رو به جلو این کمپانی اقدام به تولید محصولی بزرگتر در کلاسی کاملاً متفاوت کرده است.

پهپاد H520 جدید با جثه بزرگ و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شش پره چرخنده اش به عنوان یک پهپاد با مقاصد تجاری و حتی امداد و نجات طبقه بندی می - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود. با این پرنده مکانیکی می توان به تصویربرداری حرفه ای و تبلیغاتی، کمک به عملیات نجات و انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تحقیقات علمی پرداخت. به خصوص که پهپاد مذکور به همراه ابزار فرود جمع شونده، نرم افزار برنامه ریزی ماموریت حرفه ای و طیف متنوعی از دوربین ها عرضه می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

کیت دوربین های مورد اشاره شامل این موارد خواهد بود: یک مدل معمولی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی به ابعاد ۱ اینچ ساخت سونی. دوم ماژولی 1/2.3 اینچ از نوع CMOS با میدان دید وسیع که عکاسی صنعتی از آسمان را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سطحی بالاتر ارتقا می دهد. مورد سوم نیز یک دوربین حرارتی با لنز دوگانه است که می تواند به صورت همزمان ویدیوهای معمولی و مادون قرمز را به ثبت برساند.

پهپاد H520 به همراه یک هدایتگر مبتنی بر اندروید کاملاً حرفه به دست مشتریان خواهد رسید. کنترلر مذکور مجهز به یک نمایشگر ۷ اینچی با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رزولوشن ۷۲۰p است که می تواند ویدیوها را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت زنده دریافت و به نمایش بگذارد. ضمن این که از طریق درگاه HDMI امکان اشتراک گذاری تصویر با سایر نمایشگر های خارجی را نیز دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به طور قطع رونمایی از این پهپاد تجاری اعلام جنگ Yuneec بر علیه قلمرو DJI خواهد بود. محصول مورد بحث از همین حالا و با بازه قیمتی ۱۹۹۹ تا ۴۶۹۹ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دلار (بسته به کیت دوربین و برخی امکانات جانبی دیگر) قابل پیش خرید است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone