🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42762.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لاجیتک از موس و کیبورد بی سیم گیمینگ جدید خود با عمر باتری طولانی رونمایی کرد

 کمپانی لاجیتک امروز با سه محصول گیمینگ جدید در نمایشگاه IFA 2017 برلین حضور یافته که شامل موس و کیبورد بی سیم و یک پد موس بزرگ شده، و تا یک ماه آینده به بازار ...

 کمپانی لاجیتک امروز با سه محصول گیمینگ جدید در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه IFA 2017 برلین حضور یافته که شامل موس و کیبورد بی سیم و یک پد موس بزرگ شده، و تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

ابتدا به سراغ کیبورد مکانیکی و 150 دلاری «G613» می رویم که با حذف سیم، از فناوری ارتباطی پر سرعت «Lightspeed» بهره برده و طبق ادعای کمپانی، تنها 1 میلی ثانیه تأخیر دارد.

محصول مورد بحث همچنین به سوییچ های اختصاصی «Romer-G» و شش دکمه قابل برنامه ریزی (G-key) در سمت چپ کیبورد مجهز شده و با دو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عدد باتری قلمی، 18 ماه کار می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

موس G603 از حساسیت قابل توجه 12000DPI برخوردار است

محصول بعدی موس «G603» بوده که در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نگاه اول با قیمت 70 دلار، نسخه ارزانتری از مدل های G703 و G903 با پنج دکمه است اما این ابزار جانبی، نخستین موس گیمینگ لاجیتک با فناوری «HERO» و حساسیت فوق العاده بالای 12000DPI است که از تکنولوژی Lightspeed نیز بهره می برد.

لازم به ذکر است که G603 نیز همانند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کیبورد جدید لاجیتک، از دو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عدد باتری قلمی نیرو می گیرد که در حالت «Hi» با پاسخگویی 1ms، تا 21 روز انرژی خود را حفظ کرده و در صورت تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حالت به «Lo» برای کاربری غیر گیمینگ، 18 ماه دوام - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در نهایت گفتنی است لاجیتک از یک پد بسیار بزرگ به نام «G840» با قابلیت جای دادن همزمان موس G603 و کیبورد G613 نیز رونمایی کرده که 50 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone