تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16617.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Honeywell از کامپیوتر کوانتومی و ۱۰ کیوبیتی خود رونمایی کرد

شرکت Honeywell که اوایل سال جاری میلادی در خبری غافلگیرکننده گفته بود در صدد ساخت قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان برآمده، حالا از تازه‌ترین سیستم خود به نام Model H1 رونمایی کرده. کامپیوتر H1 از تکنولوژی ...

شرکت Honeywell که اوایل سال جاری میلادی در خبری غافلگیرکننده گفته بود در صدد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - ساخت قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی جهان برآمده، حالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - از تازه‌ترین سیستم خود به نام Model H1 رونمایی کرده. کامپیوتر H1 از تکنولوژی یون به دام افتاده بهره می‌برد و ۱۰ کیوبیت کاملا متصل دارد که باعث می‌شود حجم کوانتومی آن با رقم ۱۲۸ برسد.

برای توضیح باید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - گفت که حجم کوانتومی معیاری برای سنجش قدرت کامپیوترهای کوانتومی، بدون توجه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - به تکنولوژی‌های زیرین است. به این ترتیب Honeywell کامپیوتری ساخته که در قیاس با کامپیوترهای IBM بهتر ظاهر می‌شود اما به مراتب از کامپیوتر شرکت IonQ که با ۳۲ کیوبیت به حجم کوانتومی ۴ میلیون رسیده بود ضعیف‌تر است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان

کامپیوتر H1 قرار است از طریق پلتفرم آژور کوانتوم در دسترس سازمان‌های مختلف قرار بگیرد و کمپانی سازنده می‌گوید در این پروژه با شرکت‌های Zapata Computing و Cambridge Quantum Computing همکاری داشته. زمانی که Honeywell برای نخستین بار از تلاش‌های تازه‌اش پرده برداشت، گفت که تجربیاتش در ساخت سیستم‌های کنترل باعث شده تا قادر به ساخت یک سیستم پیشرفته برای به دام انداختن یون و کیوبیت‌های یکپارچه‌تر باشد تا اصلاح خطا آسان‌تر شود.

افزون بر نسل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - بعدی کامپیوترهای کوانتومی، این کمپانی امروز از نقشه راه تکنولوژی کوانتوم خود طی ۱۰ سال آتی نیز پرده برداشته. این شرکت قصد دارد تعداد کیوبیت‌های مورد استفاده را از ۱۰ به ۴۰ برساند و همینطور که به دیوایس‌های نسل بعد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - نزدیک‌تر می‌شود، تحمل خطا را بالاتر برده و سیستم را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - در ابعاد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - وسیع‌تر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - به کار بگیرد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان

به گفته تونی آتلی، مدیر واحد راهکارهای کوانتومی در Honeywell می‌گوید: «نقشه راه پردازش کوانتومی ما نشان‌دهنده تعهدمان به ورود به تجارت کوانتومی است. مدل اشتراکی ما به مشتریان سازمانی اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - که به پیشرفته‌ترین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - سیستم موجود در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - Honeywell دسترسی پیدا کنند. متد منحصر به فرد Honeywell اجازه می‌دهد که به صورت سیستمی و مداوم قادر به ارتقای سیستم‌های نسل H1 باشیم و ضمن افزایش شمار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گیلان استان گیلان - کیوبیت‌ها، قابلیت‌ها را نیز دستکاری کنیم».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سحرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر یه سوال داشتم تعمیرچی آیا طرفای تختی گیلان هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در تختی شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone