تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43042.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

افزایش تولید پنل های اولد سامسونگ با نزدیک شدن به زمان رونمایی آیفون بعدی

آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند سامسونگ دیسپلی اصلی ترین تامین کننده پنل اولد برای نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود و اساسا به همین خاطر است که شرکت یاد شده سرمایه گذاری های ...

آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند سامسونگ دیسپلی اصلی ترین تامین کننده پنل اولد برای نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود و اساسا به همین خاطر است که شرکت یاد شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سرمایه گذاری های گسترده ای را صرف تجهیز کارخانه A3 خود و ایجاد خطوط تولید بیشتر در ویتنام کرده است.

طبق اعلام منابع مطلع در صنعت، سامسونگ دیسپلی بررسی و تست تمامی هفت خط تولید پنل اولد برای آیفون های اپل را به انتها رسانده و در نظر دارد همین ماه همگی شان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را وارد فاز تولید نماید.

گفته شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به لطف خطوط جدید ظرفیت تولید سامسونگ دیسپلی افزایشی هفت برابری را تجربه خواهد کرد و از ۱۵ هزار ورق در ماه، امسال به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ۱۰۵ هزار ورق در ماه خواهد رسید.

گفتنی است هفت خط تولید نسل ششم تولید اولدهای منعطف قرار نیست صرفا برای آیفون پنل بسازند و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همزمان کار تولید ۳۰۰ هزار پنل در ماه را از سه ماهه چهارم امسال برای سامسونگ و شرکت های چینی سازنده موبایل در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دستور کار دارند.

البته این آمار و ارقام شاید بیش از اندازه به نظرتان کوچک بیاید با این حال باید در نظر داشته باشید از هر ورقی که توسط این خطوط تولید می شود چندین پنل به دست می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone