تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30224.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاونت امور حقوقی دولت: دفاتر پلمپ شده شرکت های حمل‌ونقل آنلاین رفع توقیف شوند

معاون امور حقوقی کشور در ابلاغیه‌‌ای به قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها دستور داد تا دفاتر پلمپ شده شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل هوشمند که دارای پروانه کسب هستند را ...

معاون امور حقوقی کشور در ابلاغیه‌‌ای به قائم مقام وزیر کشور در امور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - مجلس و هماهنگی استان‌ها دستور داد تا دفاتر پلمپ شده شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل هوشمند که دارای پروانه کسب هستند را رفع توقف کند.

در این ابلاغیه که توسط «فریدون نهرینی» نوشته و به امور هماهنگی و رفع اختلافات حقوقی دستگاه‌های اجرایی رونوشت شده، آمده‌است:

«با عنایت به طرح موضوع سامانه های هوشمند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - حمل و نقل در چهارمین جلسه کارگروه رفع موانع کسب و کارهای مجازی در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۲۵ در محل معاونت متبوع، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - با توجه به تصمیمات کارگروه مزبور در خصوص موضوع مورد بحث، خواهشمند است به تمامی شهرداری‌ها و استانداری‌های کشور اطلاع داده شود تا اتخاذ تصمیم نهایی و اعلام نظر این معاونت، نسبت به رفع پلمپ دفاتر شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌و نقل هوشمند داراری پروانه کسب و رفع توقیف فعالیت آنها، اقدام لازم را معمول دارند.»

دیروز بود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - که دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به دادستان‌های مراکز استان‌ها اعلام کرد که نظارت بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - کار تاکسی‌های اینترنتی بر عهده شهرداری‌ها است و تا زمانی که دستورالعمل نظارت شهرداری‌ها بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - فعالیت‌ تاکسی‌های اینترنتی به شکل مشترک از سوی وزارت صنعت و وزارت کشور آماده نشود، «از هرگونه برخورد و ممانعت از کسب‌وکار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - این شرکت‌ها به درخواست شهرداری‌ها خودداری به عمل آید».

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران

در یک سال اخیر چندین بار تاکسی های اینترنتی همزمان با گسترش فعالیت خود در کشور، با شکایت شهرداری‌های شهرهای مختلف و به دستور دادستانی‌های استان ها پلمب می‌شدند. علت اصلی این مسئله، ادعای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - شهرداری به عنوان نهاد متولی برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - دادن مجوز به تاکسی‌های اینترنتی است در حالی که این شرکت‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آمل استان مازندران - می‌گویند مجوز خود را از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دریافت کرده‌اند.

دیجیاتو در آبان ماه در پرونده‌ای به مسائل و حواشی «مجوز تاکسی‌های اینترنتی» پرداخته بود:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone