تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16877.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش: استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در مدارس ممنوع است

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد در تمام مدارس، استفاده از شاد تعیین شده است و به این ترتیب تمام مدارس کشور اجازه ندارند که از سایر پیام‌رسان‌های خارجی برای آموزش به دانش آموزان خود استفاده ...

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد در تمام مدارس، استفاده از شاد تعیین شده است و به این ترتیب تمام مدارس کشور اجازه ندارند که از سایر پیام‌رسان‌های خارجی برای آموزش به دانش آموزان خود استفاده کنند.

«محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «نهمین نشست گفت‌وگوی هفته وزارت آموزش پرورش با همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار شد.» این سلسله نشست‌ها هر دو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - هفته یکبار با حضور یکی از اعضای کابینه و با هدف بررسی مسائل مشترک آموزش و پرورش و آن دستگاه برگزار می‌شود. در این نشست به ابعاد مختلفی از برنامه شاد و مشکلات آن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - پرداخته شده است:

«در برخی ساعات روز که به دلیل ترافیک بالا با مشکلاتی مواجه می‌شویم، بخشی نیازمند این است که زیرساخت فنی شاد توسعه پیدا کند که همراه اول برای تقویت آن اقدام کرده است و وزارت ارتباطات هم برای حمایت از همراه اول در تقویت زیرساخت‌ها، همکاری کرده و قول مساعدت داده است و نکته دیگر اینکه ترافیک را در پنج قطب اصلی کشور بین آذربایجان شرقی، فارس، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - تهران، خراسان و اصفهان توزیع کنند که می‌تواند در کاهش بارترافیکی در ساعات پرمصرف، موثر باشد. در آموزش و پرورش با توزیع زمان کلاس‌ها از صبح - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - تا بعدازظهر، تلاش کردیم که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - ساعات ۱۰ تا ۱۲ که با ترافیک بیشتری مواجه هستیم، حجم کمتری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - از بار را متوجه این ساعت کنیم.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا الزام استفاده از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - شاد برداشته شده است چرا در برخی مدارس از پیام‌رسان‌های دیگری استفاده می‌کنند؛ اظهار کرد: «در تمام مدارس، استفاده از شاد تعیین شده است و اجازه ندارند که از سایر پیام‌رسان‌های خارجی استفاده کنند؛ شاد امکانات خیلی خوبی را در اختیار آن‌ها قرار داده است و ظرفیت و تنوع خدماتی که الان در «شاد» وجود دارد در هیچ یک از سرویس‌های خدمت رسان آموزشی وجود ندارد و خوشبختانه آمار استفاده و پیوستن به شاد هم مخالف چیزی است که شما می‌گویید یعنی هم روز به روز میزان استفاده از شاد افزایش یافته و مشکلات آن کاهش می‌یابد.چه برای دانش‌آموزان رایگان است و اگر کسی در تأمین اینترنت رایگان با مشکلی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - مواجه است حتما اعلام کند؛ وزارت ارتباطات اعلام کرده است و مواردی که برخی اعلام کرده بودند، بررسی شد و واقعی نبود.»

با وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش به نظر می‌رسد بسیاری از مدارس کشور از سیستم شاد صرفا جهت حضور و غیاب و یا احراز هویت دانش آموزان خود استفاده می‌کنند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - کلاس‌های در پیام‌رسان‌های خارجی برگزار می‌شود. مدیران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - برخی مدارس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - اظهار دارند که والدین در همراهی فرزندانشان در برنامه شاد همکاری نمی‌کنند و نظر سنجی اینستاگرامی چند روز پیش وزیر ارتباطات نیز حکایت از این داشت که جمع کثیری از خانواده‌ها برای آموزش آنلاین فرزندان خود از نرم افزارهای دیگری بجز شاد استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران

«محمد جواد آذری جهرمی» در یک نظرسنجی اینستاگرامی میزان استفاده دانش آموزان از شبکه شاد را پرسیده است. در پاسخ به سئوال وزیر ارتباطات ۷۳ درصد اعلام کردند از شاد استفاده نمی‌کنند.

ناگفته نماند این اظهارات وزیر آموزش و پرورش در پی آن بیان می‌شود که رییس مرکز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نوشهر استان مازندران - تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نیز در هفته گذشته در زمینه برخی مزاحمت‌های اینترنتی اخیر برای دانش‌آموزان گفته بود مدارس و والدین از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده نکنند و حالا بار دیگر به این موضوع تاکید شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا شکری کلا نوشهر تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شکری کلا شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر دماوند نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و احترام، یکی از مشکلات رایج یخچال جی پلاس GSS-K918BG، عدم یخ‌زدایی خودکار آن است. این مشکل ممکن است از ظروف آلوده یا بسته نبودن درب یا بخش فریزر ناشی شود. برای تعمیر این مشکل، ابتدا باید درب یخچال را بررسی کرده و بستگی آن را مجددا تنظیم نمایید. همچنین، مطمئن شوید که هوا به خوبی در محفظه یخچال جریان داشته باشد. اگر این مشکل همچنان باقی ماند، بهتر است به یک کارشناس تعمیراتی مجرب مراجعه کنید تا مشکل را برطرف کند. در شهر نوشهر منطقه شکری، می‌توانید با تماس با مراکز تعمیراتی معتبر، قیمت و نحوه تعمیر این مشکل را دریافت کنید. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone