🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29481.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ماوس و کیبورد جدید ریزر برای ایکس باکس وان معرفی شد

چند ماه پیش پشتیبانی رسمی از ماوس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه شد و فاصله بین پی‌سی گیمرها و کسانی که با کنسول خود بازی می‌کنند کمتر شد. تقریبا هر ماوس و کیبورد ...

چند ماه پیش پشتیبانی رسمی از ماوس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه شد و فاصله بین پی‌سی گیمرها و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - کسانی که با کنسول خود بازی می‌کنند کمتر شد. تقریبا هر ماوس و کیبورد سیم‌دار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - یا بی‌سیمی را می‌توان حالا به ایکس باکس وان وصل کرد ولی شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که به یک محصول ساده فکر نمی‌کنید و می‌خواهید - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - کنسولتان دارای یک دست ماوس و کیبورد درجه یک باشد که ریزر به این دغدغه شما پاسخ خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان

این موضوع را نباید فراموش کرد که استفاده از ماوس و کیبورد وقتی روی مبل نشسته‌اید کار ساده‌ای نیست بنابراین مدل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - جدید از سری Turret همانند گذشته فضای مناسبی برای این‌کار به شما ارائه می‌دهد و با یک دانگل USB می‌توان آن را به کنسول وصل کرد.

کیبورد به تنهایی یک تخته مشکی رنگ ساده با دکمه‌های مکانیکی کیبوردهای ریزر و نورهای RGB کروما است. در مدل قبلی قسمت مربوط به پد ماوس تاشدنی بود ولی در مدل جدید حالت کشویی پدید آمده.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان

مدل سال پیش یک پد مغناطیسی داشت ولی در مدل فعلی دو آهن‌ربا با قدرت‌های متفاوت را در جایگاه ماوس قرار داده. در کناره‌های پد نیز آهن‌رباهایی قرار گرفته که در صورت لیز خوردن ماوس، آن را در لبه‌ها نگه می‌دارد.

این کیبورد را می‌توان از طریق پورت USB-C آپدیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - کرد ولی ماوس هنوز از Micro-USB استفاده می‌کند. ولی می‌شود ماوس را از طریق کیبورد شارژ کرد ولی به وسیله یک Mini-DisplayPort به کابل Micro-USB.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان

حتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - در حالت روشن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - بودن حالت نوری کروما می‌شود ۱۱ ساعت عمر باتری از کیبورد و ۳۰ ساعت عمر باتری از ماوس دریافت کرد. اگر نور را خاموش کنید این میزان ساعت برای کیبورد به ۴۰ ساعت هم می‌رسد. یک دکمه مخصوص ایکس باکس هم روی کیبورد گنجانده شده که همان کار دکمه مخصوص - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تاکستان استان زنجان - روی کنترلر را انجام می‌دهد.

قیمت این مجموعه ۲۵۰ دلار اعلام شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone