🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42223.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

این موبایل برای ترک اعتیاد به تلفن های هوشمند ساخته شده

بسیاری از شرکت های فعال در عرصه تکنولوژی باور دارند که محصول توسعه نمی دهند و در مقابل دست به ایجاد تجربیات تازه کاربری می زنند که البته این گفته در اغلب موارد بیشتر شبیه ...

بسیاری از شرکت های فعال در عرصه تکنولوژی باور دارند که محصول توسعه نمی دهند و در مقابل دست به ایجاد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تجربیات تازه کاربری می زنند که البته این گفته در اغلب موارد بیشتر شبیه به یک شعار است تا واقعیت.

اما در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مورد استارتاپی که در نیویورک فعالیت دارد شاید این گفته تا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدود زیادی صحت داشته باشد. محصول مبتکرانه این شرکت لایت فون نام دارد و دومین گجتی است که به عنوان مکملی برای تلفن همراه و نه جایگزین آن طراحی شده.

ابعاد دستگاه برابر با یک کارت اعتباری است، بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و هیچگونه سطح رویی برای آن در نظر گرفته نشده البته تا زمانی که دستگاه روشن شود. علاوه بر این، لایت فون تنها موبایلی است که این اواخر صرفا برای آن طراحی شده که استفاده نشود.

شمار فعالیت هایی که این دستگاه نمی تواند انجام دهد از قابلیت هایش به مراتب بیشتر هستند و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شاید بهترین راه برای توصیف لایت فون اشاره به اموری باشد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که توانایی انجامشان را ندارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این موبایل نمایشگر معمول تلفن های هوشمند را ندارد و صرفا تعدادی لامپ ال ای دی ابتدایی برایش در نظر گرفته شده که اعداد را روی خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نمایش می دهند. این تلفن همراه همچنین توانایی ارسال یا دریافت امیل را ندارد و توییت و دیگر فعالیت های مربوط به شبکه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های اجتماعی هم که دیگر جای خود را دارند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لایت فون همچنین فاقد دوربین است و با در نظر داشتن اینکه نمایشگری هم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ندارد هیچ اپلیکیشنی برایش در نظر گرفته نشد. لایت فون فقط یک موبایل است که ۹ درگاه روی بدنه اش تعبیه شده برای شماره گیری.

اما هدف شرکت سازنده این محصول نیز همانطور که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدس می زنید قطع وابستگی کاربران از تلفن های همراه شان است. طراحان این موبایل هم اعلام کرده اند که امید ندارند لایت فون به تنها موبایل مورد استفاده افراد بدل شود و صرفا قصدشان این بوده که از استفاده افراطی تلفن همراه توسط کاربران کم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنند.

در انتها بد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیست اشاره کنیم که استارتاپ لایت اولین محصول - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خود را دو سال پیش از طریق وبسایت جمع سپاری کیک استارتر ارائه کرد و از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن زمان تاکنون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تنها ده هزار نسخه از تلفن همراه خود را در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سرتاسر دنیا به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فروش رسانده است. قیمت تعیین شده برای لایت فون نیز برابر با صد و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پنجاه دلار است که بعید به نظر می رسد با توجه به کمبود شدید امکانات در آن مورد استقبال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعداد زیادی از افراد قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone